• MissT

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Stor kram till er alla här inne. MCT vad tråkigt att du mår illa av tabletterna o att ni åkt på magsjuka Hopppas att pergon kommer hjälpa dig som den gjorde för mig. SoMa fy vad tråkigt med mens Önskar att ni alla får plus snarast. Håller tummarna för er allihop. Jag var på nytt vul igår och allt såg bra ut Pyret växer som han/hon ska och hjärtat pickar för fullt. Så skönt! Hoppas att ni alla får en bra helg. Ta hand om er.

• MissT

Mimmi tack Jag mår bra. Symptomen kommer o går. Lite illamående, trött, molvärk och onda bröst men det är inte så farligt.

• MissT

Spännande Mimmi Hoppas pergon kommer göra susen både för dig och MCT och om ni är fler som äter dem. Verkar vara många med ÄL i dagarna. Håller tummarna för många plus i tråden Havsklippan hoppas du hittar energin och orken till verkstad. Blåser massor med gravidbaciller i tråden och hoppas att det ska hjälpa till på traven. Styrke kramar till er alla!

• MissT

Härligt SoMa Hoppas att tabletterna kommer hjälpa till att skapa minst ett underverk.

• MissT

Håller tummarna MCT Jag hade rejäl molvärk från 5 dagar innan jag plussade och har det fortfarande från o till.

• MissT

Mimmi jag kände inte av tablretterna över huvud taget o det gick ju bra ändå så det är nog ingen fara om du inte känner såmycket. Jag fick kraftig molvärk 5 dagar innan jag fick + och sedan höll det i sig flera v och kommer nu o går. Började testa när jag tagit sista tabletten för säkerhetsskulll eftersom jag inte visste när äl skulle dyka upp.

• MissT

Jaaaa jag ser MCT Stort grattis!! Håller tummarna för att det ska gå vägen denna gång för er.

Mimmi vilken fin klänning

• MissT

Håller tummarna för er Rosen o Flickanfin

• MissT
    Veronica88 skrev 2011-06-17 20:14:35 följande:
    Äntligen har jag fått ett plus :)
    Grattis
  • MissT
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-17 20:15:05 följande:
    Tack så hemskt mycket =)
    Har nu hållt mig i strax över 4 timmar så ska faktiskt gå in och kissa på ett test nu.. har ett 30-pack så kan ju testa lite när jag känner för de :D

Åh vad spännande

Hoppas, hoppas.......

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3