Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Välkomna :) Synd att ni behövde komma hit, men nu blir det nya friska tag ;)

BIM +1, men inget spår av vare sig plus eller mens, blir galen! Nu är iaf testen slut så nu SKA jag inte testa förren mensen har hållt sig borta ett tag (eller om den kommer..) Det var ju respektfullt av tant röd att inte dyka upp medan jag var på Millan, man får ge henne det iaf :)

• LisaVäntar
    JoWiAn skrev 2011-05-15 11:10:21 följande:
    Om tanten ändå ska komma så kan hon lika bra dyka upp den dagen hon ska.  
     Man blir ju bara mer arg på henne när hon dröjer.... Brukar du "gå över" tiden?

Ingen mens för mig här heller. Ont i magen då o då. Känns som den är på väg hela tiden. In på dass och så är det bara flytningar...... Test imorgon om testen dimper ner i brevlådan. SÅKLART jobbar man sent imorgon så blir inte test förän på kvällen. OM tanten nu inte dyker upp under dagen eller imorgon. Skulle ju inte förvåna mig ett dugg.

Är jag gravid så är jag i v 7 (6+2).....
    Ja, precis! Nej, det brukar ju komma när det ska..
    Hoppas verkligen att det visar plus för dig!! Skriv direkt när du vet, jag är så nyfis ;)
  • LisaVäntar
    pixerpie skrev 2011-05-15 13:31:59 följande:
    Ja, fast om man inte har nån sån där modern mobil, då... Fast ett sms kunde kanske  funka också...
    ´Skulle komma ett sms precis när man sexat färdigt: "Grattis, du blev gravid!", eller "bra försök, men bättre lycka nästa gång"..
  • LisaVäntar

BIM +2, ingen mens, inte kollat något test, var ju neg igår! Haft hugg/konstig mensvärk, men kommer ingenting! OM Mensen inte kommit så ska jag testa på onsdag, men INTE innan dess!

• LisaVäntar

Sjuuuuuuuuuukt!!! Gud vilka tummar jag håller för er alla! Fatta att du har tre små bebisar i din mage!!! Sa de nåt annat??

• LisaVäntar

MissT: hoppas verkligen det!!

JowiAn: hoppas du får dom imorgon och får ett fett plus då! Hade varit kul om vi båda plussat på onsdag morgon :)

• LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-17 08:26:28 följande:
    Mensen kom imorse, på BIM-4 Gråter Nåja, bättre att den kommer för tidigt än försent iaf... Fast det är ju knäckande!

MissT, finns dina pergo kvar?

Kram på er alla! Hjärta
    :( Jävla kärring!

Slå till med sex stycken när du ändå håller på tycker jag! ;)
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-17 11:44:20 följande:
    Ja en rak höger, men saken är den att hon INTE ska besöka dig på söndag, serru!
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 11:28:45 följande:
    :( Jävla kärring!

Slå till med sex stycken när du ändå håller på tycker jag! ;)
    Ja, men det är väl ingen dum idé? Tungan ute Sen kan jag ställa upp i nåt tv-program och tjäna storkovan på mina sexlingar.... NOT!  

Hur svårt ska det vara hörrni? Nu får vi övriga se till att få fram lite fler plus i den här tråden, är ni med mig? Cool

Tydligen ganska så svårt :S
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3