• MissT

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Härligt Mimmi! Ha det så mysigt med mannen ikväll

• MissT
    Kaos85 skrev 2011-09-15 09:00:49 följande:
    Hoppar in här också.. Vet inte hur många trådar jag är med i nu, men alltid spännande å se när någon plussar.
    Man blir så glad för deras skull och man återfår hoppet för sin egenGlad

Har försökt ringt gyn sen kl 8 imorse, men det är fullt i telefonkön, var god försök igen senare..  *Typiskt*
    Har pratat med vårdcentralen och kvinnokliniken. Nu är det bara gyn kvar och hoppas att de kan hjälpa mig..

Har en son på snart 7år, ett MF 2009 och ett nu i februari.
    Och efter MF i feb så har jag riktigt oregelbunden mens, varierar mellan 36-45 dagar..  
    Och ingen ÄL, inget sekret eller inga positiva stickor...
    Så nu väntar jag på att få komma fram till gyn, få en tid där och sedan förhoppningsvis få pergotime.
    Styra upp mensen, få ÄL och sen ett fint plusGlad

Någon från värmland här?

Beklagar dina missfall men välkommen hit.
    Hoppas att du får tag på gyn så att du kan få en tid och förhoppningsvis pergo. Jag är i från Värmland och tillhör väl eg systertråden (den för de som plussat) men jag kikar in här med jämna mellanrum och hoppas på många plus i tråden. Jag hade också väldigt oregelbunden mens och sällan ÄL så jag fick pergo och det lyckades ta sig på första försöket. Efter en svajig start är jag nu i v 23, går in i v 24 i morgon.
  • MissT
    Kaos85 skrev 2011-09-15 14:31:00 följande:
    Yey! Nu har jag pratat med gyn. Jag och mannen ska in på samtal den 11/10. Och jag längtar!
    Nu känns det som att det kanske löser sig för ossSkrattande

Åhhh vad härligt   Håller tummarna för att ni får en förstående läkare och att ni får pergo.
  • MissT

Vad tufft Pandora men vad trevligt att vi är från samma ställe

Glöm inte bort att ta hand om dig själv mitt i allt. Skickar en stor kram!

LisaVäntar usch vad jobbigt Hoppas att smärtorna minskat för dig.
    Stor kram till dig också och till alla andra goa tjejer här inne.  

• MissT
    LisaVäntar skrev 2011-09-16 20:28:20 följande:
    Hur långt har du kommit o hur mår du missT??
    Jag är i v24 (23+1) nu. Har haft/har väldigt lite gravidkrämpor denna gång. Bara foglossning och trötthet som spökar just nu annars mår jag jätte bra. 

Hoppas att du mår lite bättre idag, eller ja allra helst mycket bättre
    och hoppas att du får en riktigt mysig lördag. {#emotions_dlg.flower}
  • MissT

Stort stort grattis Havsklippan!! Vad underbart

• MissT
    LisaVäntar skrev 2011-09-19 16:37:37 följande:
    Nu tar vi en paus från verkstaden, varken jag eller förhållandet mår bra av all press och stress. Har bestämt att vänta till efter nyår. Håller tummarna för er alla här, kommer att sakna er!!! Kramar!!
    Ta hand om dig/er! Vi finns här när/om du vill komma tillbaka. Massor med kramar
  • MissT
    LisaVäntar skrev 2011-09-19 17:13:56 följande:
    Klart jag kommer tillbaka och då hoppas jag att ingen är kvar här!! :)

Förhoppningsvis inte du heller Vem vet vad som händer när man inte försöker........
  • MissT

Åhhhhhhh jätte stort grattis Rosen!!! Tyckte det verkade lovande med tanke på äl-testen och det var det ju

• MissT
    Lofot skrev 2011-09-22 16:59:11 följande:
    Ja, nu tänker jag inte oroa mig alls. Jag tar sorgen när och om den kommer. Så här starkt gravtest har jag aldrig haft så för mig känns det mer lovande iaf. Sen om det skiter sig får jag ta då. Men nu tänker jag vara gravid tills jag inte är det mer.
    Det gör du rätt i
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3