Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Kram och ha en fin dag!
Hopas hoppas att det finns en chans ändå och om inte hoppas jag att din kropp kommer i snabb balans igen så ni får en ny chans. Fy vad livet kan vara orättvist
Stor kram
Idag sätter jag igång med proveran så förhoppningsvis kommer jag också ha ett BIM-datum inom en snar framtid. Är inne på dag 96 nu utan mens och jag trodde aldrig att man kunde längta så efter att den ska dyka upp.
Hoppas innerligt på att provera och pergo kommer att funka på mig så att vi snart får en chans att försöka.
Önskar er alla en riktig toppendag! Snart är det vår tur att lyckas 
Ta hand om er 
MCT79 - tack
Funderar dock på om jag ska avvakta några dagar med proveran. Jag har haft uvi känningar ett par dagar och idag blev det värre. Funderar på om jag kanske ska vänta några dagar för att se om jag behöver uppsöka läkare för medicin. Är osäker på om medicinerna kan slå ut varandra på något sätt. Någon som vet? Känns dumt att chansa. Dessutom har uvi varit mycket tidiga tecken på graviditet vid några tillfällen. Har känt av uvi innan jag plussat de två senaste gångerna. Tror dock inte att jag är gravid nu för vad jag vet så har jag inte haft ÄL och jag känner mig överhuvudtaget inte gravid. Men jag kanske ska vänta veckan ut och se vad som händer. Jobbigt...vet inte hur jag ska göra.....men jag vågar nog inte chansa-.....tänk om....
Här kommer ett par peppkramar från mig också. Snart är det våran tur. Vi ska banne mig lyckas!
Skickar en massa massa kramar för det finns inte ord nog. Det är så otroligt orättvist och hemskt och överförjävligt och jag känner verkligen med dig.
KRAM!!
Hon fick namnet Wilma. I vår, när tjälen har gått ur marken, kommer hon att urnsättas i en minneslund bara för barn. En liten tröstande tanke att hon har andra små barn runtomkring sig och inte behöver vara ensam...