Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Så ledsen för din skull plutten! Vänta till efter bim nästa gång så slipper du besvikelsen om det blir likadant igen :-/

• LisaVäntar

Känner inte heller ett smack, tror inte alls på denna månaden.. Hoppas jag får svar på äl-testet snabbt, tog ju det i torsdags.. Då vet jag om det ens är värt att hoppas!

• LisaVäntar

Kollade nu förresten, är på cd 26 så mensen kan komma idag eller om två veckor.. :-/ känner mig förresten ganska PMS:ig till humöret så mensen kommer nog vilken sekund som helst!

• LisaVäntar

Ingen fara Mimmi! Ja, den har blivit massa oregelbunden sen dess, mellan 26 och 45 dagar (!!).. Han föddes i v 22 så vi snubblade totalt på mållinjen :( han dog för att mina blödningar retade hål på hinnan så vattnet gick. Sen är de inte helt överdels, antingen är det en biplacenta som har blött eller en tvilling som förlorades tidigt, men vars moderkaka inte kommit ut.. De påstår att det inte är någon ökad risk för en ny graviditet, men jag är ju rädd! Men ska ju bli gravid först...

• LisaVäntar

Det är lugnt Mimmi! Känns på ett sätt skönt att vi inte är de enda det har drabbat..

Har du lyckats hålla dig från att testa rosen?? Har alla klarat det? Jag har iaf inte testat än :) men väntar nog mest på beskedet från läkaren..

• LisaVäntar

Nej, har haft det någon månad innan, aldrig innan Viggo.. Spännande, hoppas det hjälper!! :) när ska alla testa?

• LisaVäntar

Det är nog inte nidis, inte såhär sent i cykeln.. Dag 29 idag, ingen mens, bara spottings igår och idag :(

Haha, kanske liiiiiite för tidigt ;) men härligt att den neurotiska andan hålls uppe här *retas*.. hoppas det betyder graviditet!!!

• LisaVäntar

Ja, såklart bara väntar på plusset nu!
    När hade du BIM? När kan det vara rimligt för dig att testa??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3