Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Klart vi ser strecket jowian!!! Grattis, grattis, grattis!!! :D

• LisaVäntar

ÄNTLIGEN glad gubbe på äl-testet!! Om det alltid kommit då så borde jag ha en lutealfas på 12 dagar, visst är det i lite kortaste laget? Kan man göra något åt det?

Härligt jowian, hoppas det fortsätter bli starkare :)

Mct: vi ska göra samma sak med björken bredvid vårt garage, står 1 m ifrån, bävar!! Kom med tips om ni lyckas låta bli att skada huset ;)

• LisaVäntar

Ok, när ska man börja med det då? Lär väl inte hinna till denna cykeln, men nästa :)

Wow, vilken mage leaeva! Hur länge tror de du kan hålla dina bebisar inne? Misstänker att du inte kommer gå hela tiden?

• LisaVäntar

Oh, då är det ju inte superlång tid kvar :) hoppas de stannar till 34 så ni slipper stanna på sjukhuset så länge! Men DÅ kommer din mage vara stoooooor ;)

Ok, köper man det på nätet eller??

• LisaVäntar

Hinner inte få det så jag kan använda denna gången, men ska köpa så jag kan smörja från äl nästa cykel..

• LisaVäntar

Det var där jag hittade det :) skulle ta typ 5 dagar från måndag innan det skulle komma, så då är det ju lite sent.. Men nästa månad!! Glad gubbe-test och progesteronsalva, då KAN det inte gå fel ;)

• LisaVäntar

Ja, det bara haglar gravidbesked... Känns som om alla kör om oss i raketfart :/ några som började försöka samtidigt som vi väntar nu syskon! Blir man missunnsam eller vad?
    Ska göra det, det måste ju funka någongång...

• LisaVäntar

Det är som att det inte gäller folk här i tråden.. Blir bara sån när det gäller andra, här vet jag att alla kämpat och slitit lika mycket som jag så då är det ok liksom..

• LisaVäntar

OT-babbel uppmuntras!!! Vi kan inte bara älta äl, bim o tester ;)

Så spännande, du måste lägga upp bild!!! :D

Haha, min man läste precis o undrade vad bim är? Barn i magen eller? :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3