Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Klart vi ser strecket jowian!!! Grattis, grattis, grattis!!! :D
Klart vi ser strecket jowian!!! Grattis, grattis, grattis!!! :D
ÄNTLIGEN glad gubbe på äl-testet!! Om det alltid kommit då så borde jag ha en lutealfas på 12 dagar, visst är det i lite kortaste laget? Kan man göra något åt det?
Härligt jowian, hoppas det fortsätter bli starkare :)
Mct: vi ska göra samma sak med björken bredvid vårt garage, står 1 m ifrån, bävar!! Kom med tips om ni lyckas låta bli att skada huset ;)
Ok, när ska man börja med det då? Lär väl inte hinna till denna cykeln, men nästa :)
Wow, vilken mage leaeva! Hur länge tror de du kan hålla dina bebisar inne? Misstänker att du inte kommer gå hela tiden?
Oh, då är det ju inte superlång tid kvar :) hoppas de stannar till 34 så ni slipper stanna på sjukhuset så länge! Men DÅ kommer din mage vara stoooooor ;)
Ok, köper man det på nätet eller??
Hinner inte få det så jag kan använda denna gången, men ska köpa så jag kan smörja från äl nästa cykel..
Det var där jag hittade det :) skulle ta typ 5 dagar från måndag innan det skulle komma, så då är det ju lite sent.. Men nästa månad!! Glad gubbe-test och progesteronsalva, då KAN det inte gå fel ;)
Ja, det bara haglar gravidbesked... Känns som om alla kör om oss i raketfart :/ några som började försöka samtidigt som vi väntar nu syskon! Blir man missunnsam eller vad?
Ska göra det, det måste ju funka någongång...
Det är som att det inte gäller folk här i tråden.. Blir bara sån när det gäller andra, här vet jag att alla kämpat och slitit lika mycket som jag så då är det ok liksom..
:) tror vi alla känner likadant i stort sett jämt :D
OT-babbel uppmuntras!!! Vi kan inte bara älta äl, bim o tester ;)
Så spännande, du måste lägga upp bild!!! :D
Haha, min man läste precis o undrade vad bim är? Barn i magen eller? :)