Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tack :)
Haha, oj, såklart: krya på dig Mimmi! Så kass jag är :)
Tack :)
Haha, oj, såklart: krya på dig Mimmi! Så kass jag är :)
Förstår dig rosen.. Jag har lite ångest inför mensen, jag har blivit laktosintolerant och kan inte äta choklad, hur faen ska det gå?!
Jag vet!! Kommer bli katastrof, kan aaaaaaldrig mer ha mens nu. Tyvärr får kärringen bara ta o acceptera det!
Det är fritt fram att vara hur ego som helst rosen, håller tummarna för dig!
Det är lugnt, de andra har ju gått så långt i sina graviditeter nu :) dags att rensa fram plats till oss! :D (men nåde er om ni försvinner från tråden..)
Klart du gör!!! Till jul ska vi alla vara på tjocken och tråden ska stå öde som en öken!
Jag tycker vi kör stenhårt nu, om vi säger att alla är gravida innan november får vi alla fina sommarbebisar och hur mys hade inte det varit?! :)
Bra rosen!!! Let's do this thing!
Nu ska plussen spruta, gravillamående spridas som en löpeld, trötthet förlama hela tråden, vul-maskiner missbrukas och barnmorskor brännas ut!!!
Nej, motion ökar blodgenomströmningen och ska bara vara positivt!
Roligt med Ullared :)
Blö för gravidbesked, men i höst ska vi alla vara de som ska komma med det och efter det kommer vi kunna glädjas åt andra igen!
Usch, hoppas verkligen inte det är så :( jag blir så less på min kompis som klagar när hon får vabba när hennes ettåring är förkyld.. Hon blev gravid av en slump, precis som hon ville innan hon blev 25, lätt graviditet, lätt förlossning och jordens sötaste unge.. Var tacksam att du får en extra dag hemma med din dotter för Guds skull!!!