Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Det var i mars för mig.. Det är så jobbigt att man blir så uppstressad! Iofs så har min mens varit så oregelbunden så det har varit svårt för mig att stressa upp mig över min egen BIM när jag inte riktigt vetat när det är.. Men stressar upp mig över alla andras och blir så glad/ledsen/avis varje gång någon får plus så jag blir helt förvirrad!

Känns så knäppt för samtidigt som det är ett himla bra stöd att vara här är det stressande också.. Så behöver nog bli en paus, komma in i nya jobbet och komma underfund med vem jag var INNAN vi försökte bli med barn alls.. Då trivdes jag ju med livet som det var :) har iaf börjat måla möbler igen och ska börja valpkurs med min bebisersättning, så har kommit en liten bit på vägen...

Som jag hoppas att det är ett starkt plus på lördag för dig (kommer logga in kl 06 o se om du testat än ;))

• LisaVäntar

Men åh, havsklippan!!! :( skitskitskittant!! Skönt att ni har tagit kontakt iaf, det kan få en att slappna av massor.. Känns som om de är lite mer villiga att hjälpa oss som förlorat barn så pass sent i graviditeten, så hoppas du får massa hjälp när du väl får komma dit!!

Men suck, javisst!! Ingen bra månad i den här tråden :(

Nu hänger hoppet på dig Mimmi! ;)

• LisaVäntar
    BIM AUGUSTI   
    25 aug - Maho81
    27 aug - Nikki GBG (3e försöket efter 2 mf)
    28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)
    28 aug - Saftochbulle (11 försöket, 3mf)

BIM SEPTEMPER 
    15 sep -  LisaVäntar  (7:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    23 sep - Javisst (3:e försöket, 3 MA).
    23 sep-Rosen1 (10 försöket, 3mf)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)
    JoWiAn 

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)

Denna månaden kör jag på glad-gubbe-äl-test, då MÅSTE man ju pricka ÄL, eller hur?? :)  
  • LisaVäntar

Tråkigt med alla monsterbesök :(

Är det bara nikki kvar nu?

Är på mobilen så kan inte hjälpa dig maho!

• LisaVäntar

Usch vad jag förstår dig rosen! Man kan bli knäpp av det här... Jag har iaf satsat på digitala test denna gången så slipper man iaf gissningsleken :/ glöm inte ta hand om dig och maken, njut av det du faktiskt har! Otroligt lätt att glömma vad man har att vara glad över när man hela tiden tänker på vad man inte har!

• LisaVäntar

Men fy vad drygt jowian! Lider med dig, det enda som är värre än alla tester o all väntan är att vänta på att ens kunna försöka!!

Borde ha äl imorgon, HOPPAS testen visar det! Nu blir det ligga av!!!

• LisaVäntar

Massa kramar till havsklippan!!! Gör bara det du mår bra av, alla förstår... Vi tänker på dig även om du inte hänger här..

• LisaVäntar

Nej, släng det efter 10 min!!! Var det där så måste det ju stämma :) köp ett digitalt o ta IMORGON, systers ordination!!
    Grattis!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3