• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Gud så tråkigt Havsklippan! Tänker på dig, kram!

• needtobreathe

Jäkla skit Havsklippan! :( Men nya tag!! Hejar på dig härifrån!

.. och er andra också, SJÄLVKLART!! Ni e tappra tjejer! Hang in there!! Plötsligt händer det!

• MCT79

halloj brudar..  jag blöder än, räcker det inte nu?

Hur går det för dig Pixan med plus/icke plus och mens?

Här har jag åkt på jordens förkylning också.. Sambon var däckad förra veckan och jag trodde jag skulle klara mig... å det gjorde jag fram ngra dar efter jag började äta antibiotikan...

Hah.... igår sa jag åt en kompi att "min förkylning redan börjar vända...." JAG TAR TILLBAKA DET!!

Frossade som en galning i soffan igår kväll, tog alvedon och somnade och i natt har jag haft så ont i kroppen/tung i kroppen att jag KNAPPT kunnat vända mig alls! Helt sjukt!
    Har gjort slut på en halv toarulle med papper och huvudet pulserar så fort jag rör mig...

Jag tror inte jag har varit såhär förkyld sedan 2006 när vi skulle åka till Prag, jag och exet.. ögonen rinner konstant, det är väl stopp i alla kanaler.. hahah! Då slutade det med en ögoninflammation också....jag hoppas vid min gud jag slipper det nu för det är inte särskilt sexigt...

Anders var lite rolig igår kväll i soffan..."du har sådär blanka ögon...typ... ohhh she want´s me!" I don´t think so! Hahah! Jag tror sexförbudet börjar tära på honom, sjuk eller inte!

det gick åt skogen...igen.
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-06 10:23:52 följande:

Här har jag åkt på jordens förkylning också.. Sambon var däckad förra veckan och jag trodde jag skulle klara mig... å det gjorde jag fram ngra dar efter jag började äta antibiotikan...

Hah.... igår sa jag åt en kompi att "min förkylning redan börjar vända...." JAG TAR TILLBAKA DET!!

Frossade som en galning i soffan igår kväll, tog alvedon och somnade och i natt har jag haft så ont i kroppen/tung i kroppen att jag KNAPPT kunnat vända mig alls! Helt sjukt!
    Har gjort slut på en halv toarulle med papper och huvudet pulserar så fort jag rör mig...

Jag tror inte jag har varit såhär förkyld sedan 2006 när vi skulle åka till Prag, jag och exet.. ögonen rinner konstant, det är väl stopp i alla kanaler.. hahah! Då slutade det med en ögoninflammation också....jag hoppas vid min gud jag slipper det nu för det är inte särskilt sexigt...

Anders var lite rolig igår kväll i soffan..."du har sådär blanka ögon...typ... ohhh she want´s me!" I don´t think so! Hahah! Jag tror sexförbudet börjar tära på honom, sjuk eller inte!
    Men stackare!!! Ska det inte vara nog med elände förutom blödningen? Fast jag tycker det låter influensaartat i kombination med kanske lite pollenallergi? Hoppas du kryar på dig snart... {#emotions_dlg.flower} 

Och sen tycker jag att du kan försöka ringa Carolinamottagningen här i Uppsala och se om de kan hjälpa dig, gumman... Hjärta Det är dit jag går och de är BRA där.

Krya-på-dig-kram!
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-04-06 10:23:52 följande:

Jo......jag tycker verkligen att det räcker för dig nu!
    Vad typiskt med dunderförkylningen. Tycker, precis som SoMa, att det låter som allergi i kombination med förkylning/influensa. Har du/har du haft problem med allergi?

Hoppas verkligen att det vänder för dig snart så att blödningen ger med sig och att du blir frisk.  

Ta hand om dig och krya på dig!
    Kram från mig
  • MCT79

Näe har inga problem med pollen...hade som yngre... ögonen kliade inte utan bara rann i samma takt som snoret... jag brukar kunna bli så när jag blir riktigt förkyld...ni vet... man-cold...  :O

Ögonen är bättre sålänge det inte blir stopp i snoken! =)

det gick åt skogen...igen.
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-06 13:45:31 följande:
    Näe har inga problem med pollen...hade som yngre... ögonen kliade inte utan bara rann i samma takt som snoret... jag brukar kunna bli så när jag blir riktigt förkyld...ni vet... man-cold...  :O

Ögonen är bättre sålänge det inte blir stopp i snoken! =)
    Skönt att det inte är pollen, fast brukar du ha ont i kroppen o massa feber vid vanlig förkylning också? Förvånad Stackars dig...
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79

Näe det brukar jag inte... Sambon har haft lika... Nått elakt verkar det vara. Sängen och iphone är guld! :)

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-06 15:52:56 följande:
    Näe det brukar jag inte... Sambon har haft lika... Nått elakt verkar det vara. Sängen och iphone är guld! :)
    Jaaa och lite filmer/serier också kanske? Måtte du bli frisk snart!
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-04-06 15:52:56 följande:
    Hoppas att det snart går över! Ja sängen är guld värd när man är sjuk och gärna lite bra filmer och serier
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3