• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-08 13:52:24 följande:
    You bet! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hahah, *skickar lite energi till SoMa´s sambo!*

Vi har fortfarande sexförbud.....varför är det så att man vill ha nått mycket mer så fort man inte får ha det? haha! Avhållsamhet två veckor i vanliga fall hade inte varit något problem!
    det gick åt skogen...igen.
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-08 14:30:18 följande:
    Hahah, *skickar lite energi till SoMa´s sambo!*

Vi har fortfarande sexförbud.....varför är det så att man vill ha nått mycket mer så fort man inte får ha det? haha! Avhållsamhet två veckor i vanliga fall hade inte varit något problem!
    Haha, ja det är synd om min "stackars" make... Han försökte verkligen förhandla bort gårdagskvällens "åktur", men se det gick icke! Cool Får se om han slipper ikväll o vi kör loss imorgon bitti istället, äl är nog över oavsett.

Det där är ju helt galet, är ju alltid så... Precis som (exempelvis) när man absolut inte får kissa på 4 h och man håller på att dö under tiden. Skrikandes
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-08 14:50:55 följande:
    Haha, ja det är synd om min "stackars" make... Han försökte verkligen förhandla bort gårdagskvällens "åktur", men se det gick icke! Cool Får se om han slipper ikväll o vi kör loss imorgon bitti istället, äl är nog över oavsett.

Det där är ju helt galet, är ju alltid så... Precis som (exempelvis) när man absolut inte får kissa på 4 h och man håller på att dö under tiden. Skrikandes
    Preciiis.. annars kan man gå en dag utan att behöva en toa... knäppt.

Funderar på om man ska våga i helgen ändå....2 dar hit eller dit kan ju inte spela nån roll?
  • Bellas7

MCT jag har faktist inte väntat två veckor så tror att så länge man inte blöder mycket så bara På DET :)
    Skönt att ni e tillbax igen :) super kramm

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-08 21:26:23 följande:
    MCT jag har faktist inte väntat två veckor så tror att så länge man inte blöder mycket så bara På DET :)
    Skönt att ni e tillbax igen :) super kramm
    Vet inte om vi är tillbaka i nått barnaalstrande men vi saknar närheten båda två... vi får se... :)
  • Bellas7

Japp och det är faktist det ändå viktiga. Vi gjorde så efter vår andra skapning, sket i sex förbud och inte skaffa barn på ett tag.
    Efter allt lände jag helt enkelt det e liksom han som e viktigt. Den gången, månaden efter min skrapning i v 16 blev jag gravid och det e liten jäkla buse som är fem år. :)
    Träffade en av Sveriges bästa läkare efter jag blivit gravid och han sa att efter en skapning är störst chans att bli med barn hmm jag har skapats två gånger efter det och det har inte blivit nåt mer än tidiga mf så tror inte på det helt.

Gumman bara njut av varandra och mys för det har ni förtjänat KRAM

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3