• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Alltså shiiiit vad det blåser... jag började spontant skratta åt fåglarna här.. jag ser dom inte men jag hör dom...
     emellanåt slutar det blåsa å så hör man *kvitter kvitter kvitter*..... å så plötsligt tar vinden i....*kvitter kvitter kviiiiiiiiiik!* hahah! Stackrarna!

det gick åt skogen...igen.
  • Bellas7
    MCT79 skrev 2011-04-07 15:22:27 följande:
    Vi rekommenderades att vänta en månad så slemhinnan fick hämta sig.. sen har vi ju sexförbud två veckor efter skrapningen så det är ju några dar till... å jag blöder lite än.. that´s why. :)
    Åhh vad retsamt :( dumma läkare som inte kan se till att det funkar med en gång...

ja att det blåser fy fasen, men tycker det är härligt och skönt att stå ute i blåsten men sen e jag ju lite korkad hehe.

Ush vilken mensvärk jag har fast jag vet att blåsorna växer sakta :( blä ville ha äl på hotellet i helgen, men nej då. Sen sa dok med att vi bara ska ha sex en gång om dygnet nu fram till ons nästa vecka. HMM hallå ja jag och sambon är såå nyförälskade så att vi ska försöka att klara oss en gång på dygnet hehe. Jag skarattade mig röd i ansiktet när jag gick därifrån, hon skulle ju veta att när jag säger ägglossning til gubben så ser man hur han sjunker ihop liksom och vet vad som gäller. Jag ska nog vara tacksam om han orkar en gång varje dygn i helgen hehe
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-06 21:30:26 följande:
    Måste  bara säga att det nog ser lite lovande ut, än så länge, för mig när det gäller blödningarna. Äl har nu varit, o än så länge inget blod! =) Hoppas det håller i sig till bim, eller förresten, inte då heller, hellre ett plus!

Kram på er fina tjejer!!
    Åhhh, spännande! När är BIM? Ja, ett påskägg med ett plus skulle väl inte sitta fel? Håller tummarna för dig, gumman! {#emotions_dlg.flower}

Kram!!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-06 21:36:44 följande:
    Ohh Mimmi du har ju redan nästa vecka vad spännande :) kanske får ett litet påskägg tidigt :)))

Själv har jag vul igen i morgon och hoppas verkligen att Slemhinnan och äggen har växt som de ska så det blir ägglossningspruta i morgon, för vi ska bo på hotell hela helgen med massage och ansiktsbehandling på lördag sååå skönt bara längtar till en god middag, lite rödvin, sex och Ägglossning MYS
    Åhhh, hur gick det på VUL, gumman? Fast det har du kanske redan hunnit svara på? Jag försöker läsa igen sen igår...

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-07 14:54:26 följande:
    MCT varför fick ni inte försöka vid denna äl?

Miss T skoj om vi har äl samtidigt mitt blir nog måndag/tisdag, skoj att peppa varandra till Bim :)

SoMa äl än?

Pixan hur går det för dig?
    Otroligt nog fick jag stegring på äl-testet igår, bra starkt, tjohooooooooooooooooooo! I tisdags var det ju helt blankt, ska hem nu o ta ett till... Skönt att kroppen verkar vara lite på banan igen.
    Blev iaf mys i lör, mån och igår, undrar om jag inte ska försöka "få till nåt" ikväll oxå? Obestämd :-P
    ♥ ♥ ♥
  • MissT

leaeva - Jag ska invänta den själv och hoppas att ägget/äggen kommer växa som de ska. Tänkte börja med ÄL-test till helgen.

SOMA - Vad kul Håller tummarna stenhårt för att det tar sig för er 

• FruW

Tack söta Tejj!!

SoMa härligt, på honom bara!

Tror jag ropade hej för tidigt, i dag har de bruna flytningarna börjat.., :( men är ju iaf lite bättre än se två senaste månaderna, då blödde jag ju nästan hela tiden, så det kanske tar ett tag.,

• SoMa72

En liten fråga, köpte album minor idag och på dem står det att man inte ska ta dem om man är gravid eller försöker bli??? Det är väl ok med 1/3?

• FruW

1/3 albyl minor ska va ok, ska va samma som trombyl har jag hört. Dock sa min läkare, överläkare som forskar på mf i Borås, att det kan va svårt att självmedicinera.. Jag ska ju va med i hans studie, om jag bara blir gravid ngn gång, då får jag trombyl ( eller sockerpiller) o dosen relateras till mina egna värden..

Men jag vet flera som självmedicinerar med albyl minor o det har gått bra, tror det finns flera i denna o i plustråden som har koll

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3