• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT
    Dag och natt skrev 2011-04-06 20:52:20 följande:
    Håller med, jättemysigt att titta på tecknat ibland, Hitta Nemo är ju för sött. 

Är det nån som har nåt hotell i Paris som ni rekommenderar? Funderar på att åka dit över påsk, jag och sambon skulle behöva åka iväg och bara få njuta några dagar. Jag har varit där en gång men testar gärna nåt nytt hotell. Glad
    Kul att vi är flera som gillar att titta på tecknat emellanåt

Vad mysigt med Paris! Det låter underbart att få komma iväg och rå om varandra! Känner tyvärr inte till några hotell. Har varit i Paris för många år sedan på genomresa när jag skulle på språkresa till Jersey men det var mer något vandrarhemsaktigt vi sov på då. Hoppas att någon annan har något bra tips till er.
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-04-06 20:52:20 följande:
    Håller med, jättemysigt att titta på tecknat ibland, Hitta Nemo är ju för sött. 

Är det nån som har nåt hotell i Paris som ni rekommenderar? Funderar på att åka dit över påsk, jag och sambon skulle behöva åka iväg och bara få njuta några dagar. Jag har varit där en gång men testar gärna nåt nytt hotell. Glad
    Ohh vi var i Paris i oktober! Jag var tveksam innan vi åkte men älskar staden numera!  Vi bodde på  http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187147-d230482-Reviews-Grand_Hotel_Nouvel_Opera-Paris_Ile_de_France.html men första två nätterna hade vi ett hemskt rum... sängen var så nerlegad att den lutade från sidorna in mot mitten och från huvudet och fötterna in mot mitten... andra natten sov vi på tvären med fötterna på varsin stol innan vi tog modet till oss och bytte rum.....  *svensk*

Fast det rummet var å andra sidan bra... å det var trevligt i övrigt.. Svårt att rekommendera dock!
    det gick åt skogen...igen.
  • FruW

Måste  bara säga att det nog ser lite lovande ut, än så länge, för mig när det gäller blödningarna. Äl har nu varit, o än så länge inget blod! =) Hoppas det håller i sig till bim, eller förresten, inte då heller, hellre ett plus!

Kram på er fina tjejer!!

• MCT79
    FruW skrev 2011-04-06 21:30:26 följande:
    Måste  bara säga att det nog ser lite lovande ut, än så länge, för mig när det gäller blödningarna. Äl har nu varit, o än så länge inget blod! =) Hoppas det håller i sig till bim, eller förresten, inte då heller, hellre ett plus!

Kram på er fina tjejer!!
    Ohh när var bim då? Så jag vet när jag ska stå med både armar och ben i kors och hoppas?? =))
    det gick åt skogen...igen.
  • Bellas7

Ohh Mimmi du har ju redan nästa vecka vad spännande :) kanske får ett litet påskägg tidigt :)))

Själv har jag vul igen i morgon och hoppas verkligen att Slemhinnan och äggen har växt som de ska så det blir ägglossningspruta i morgon, för vi ska bo på hotell hela helgen med massage och ansiktsbehandling på lördag sååå skönt bara längtar till en god middag, lite rödvin, sex och Ägglossning MYS

• FruW

MCT - hihi, söt du är!! Den 14 är det tänkt att mensen inte ska komma, får hellre ett plus då istället!! Tack för hoppandet

Leaeva - håller tummarna för dig för att allt ser fint ut!!!!!!  Förhoppningsvis blir vi såna här snart: Gravid

• MissT

Lycka till i morgon leaeva. Håller tummarna för att allt ser bra ut. Vad mysigt det låter med hotell och allt det andra Njut riktigt ordentligt!

Jag ska också på vul i morgon för att följa upp pergokuren. Är lite nervös men hoppas på positivt besked dvs. att äggstockarna ser bra ut, att ÄL är på G och att det inte är för många ägg.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihop {#emotions_dlg.flower}

• FruW

Åh, glömsk, det var ju det jag skulle skriva med, låter supermysigt med hotellhelgen!! Min kompis var på en sådan för ett tag sen, nu väntar de sitt andra barn till sommaren - så myshelger på hotell kan ge bra resultat!! Flört

MissT - håller tummarna för dig i morgon med!

Ska sitta på tråkig kurs hela dagen i morgon, så jag kan lätt hålla tummarna för er alla o tänka positiva tankar för att påverka testresultaten... Oskyldig flummigt, jag vet, skyller på trötthet..

• MissT
    FruW skrev 2011-04-06 21:44:05 följande:
    Åh, glömsk, det var ju det jag skulle skriva med, låter supermysigt med hotellhelgen!! Min kompis var på en sådan för ett tag sen, nu väntar de sitt andra barn till sommaren - så myshelger på hotell kan ge bra resultat!! Flört

MissT - håller tummarna för dig i morgon med!

Ska sitta på tråkig kurs hela dagen i morgon, så jag kan lätt hålla tummarna för er alla o tänka positiva tankar för att påverka testresultaten... Oskyldig flummigt, jag vet, skyller på trötthet..
    Tack
    Jag håller tummarna för dig också och hoppas att mensen håller sig borta och att du får ett stort fint plus i stället! Ha det så bra på kursen i morgon, även om den är tråkig. Du får passa på att dagdrömma lite  
  • Bellas7

Var på vul igen idag och Slemhinnan var 9 mm så det var bra. Sen hade jag tre ägg som var 16 mm alla tre och det innebär att de bara växt 1 mm på tre dagar. Hmm så där fick jag med att ha äl i helgen. î?

Ska spruta idag och i morgon med sen ägglossningsspruta på lörkväll. Jag vet inte om det känns bra el inte, hoppas äggen kan växa till sig några mm så de blir närmare 20.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3