• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-19 11:44:48 följande:
    Verkligen!!! Men krävs det inte att man går i flera år innan vaccinet är dugligt eller? Obestämd
    Men jag vet! Man brukar ge första två doserna med två veckors mellanrum, då har man skydd redan samma säsong.. sen ska dos nummer tre ge 5-12 månader efter dos nr 2...

Dos 4 ska sedan ges 3 år efter dos 3... det var väl där det sket sig för mig... jag trodde det var i år men när jag hittade vaccinationskortet så var det redan förra året... skiiiit.
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • pixerpie
    FruW skrev 2011-04-19 12:44:21 följande:
    Hej tjejer!

Jag ska hälsa från tant Röd att hon är fullt upptagen med sitt besök hos mig, så hon har tyvärr ingen möjlighet att komma på visit hos er andra på länge, tidigast om så där 9 månader någonting kan hon hinna med..

Kram från mig o tanten
    Hon hittade hem till mig också efter ÅTTA långa veckor... Så det var ju en bra början- men hade ju kunnat hålla sig borta ytterligare 32 v då...  Och nu kom hon med besked, jag har nästan "förblött" så nu har vi gjort en deal och det är att hon tidigast kommer maj 2012... Innan dess är hon inte välkommen!!

Mimmi... en tidig 2012 blir perfekt! Såklart det är ett januaribarn- vi alltid önskat! Är ju dessutom så många fördelar med att få barn tidigt på året...

Håller tummarna för er med bim i veckan... Kollar in imorgon och räknar alla plus!!!

KRAM!!
  • Bellas7

Har redan borträknat mig, två glas rödvin i kväll :) GOTT, älskar påsklov :)

• MissT

Håller tummarna för er som ska testa i morgon.
    Hoppas på att ni får plus och att vi sedan är flera som följer efter.
    Stort lycka till!

• got2b

Jag laddar upp för att testa imorgon. Är visserligen ganska säker på ett minus nu tyvärr.. Men vi får väl se. BIM-4 imorgon då.
    Haft en del mensvärk och flytningar idag Obestämd mindre kul..

Uppdaterar imorgon efter testet.

• MCT79

*TRUUUUUMVIRVEEEEEEEEL*....

IDAG ÄR DET ONSDAG MINA VÄNNER!!!  Cool Nu hoppas vi på en massa fina plus!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Bellas7

Mitt test var superblankt men hade inte räknat med något annat är ju på Bim-5 idag.
    Så nu SoMa och meh84 måste ni visa oss era plus :))))

• SoMa72

Jag sitter o väntar på mitt test i detta nu.... Nervös! Uppdaterar strax!

• SoMa72

Ja ni.... Så svagt att det inte fastnar på bild, har tagit bild o laddar upp fr jobbet.

Kram!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3