• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • needtobreathe

Hej tjejer!

Kikar in här o meddelar att i tisdags kl 15.26 kom vår älskade lilla Devin till världen, äntligen! Han vägde 3250 g o va 48 cm lång! Vårat lilla mirakel!

Och så vill jag bara säga att de är SÅ värt alla tårar, all besvikelse, all frustration, alla blödningar, alla depp-dagar, all oro.. tillslut händer det och efter våra 3 MF förra året blev den här krabaten till! Vi kunde inte vara lyckligare och såfort jag ser honom så förstår jag varför just han kom till oss.. han är en riktig kämpe på alla sätt och vis!! Det har han bevisat många gånger.. jag blödde ju massor i början, jag fick inte i mig ngn näring, och under den jobbiga förlossningen så blev han inte ens påverkad av alla mina värkar som kom efter varann, han va också ute me huvudet o inte ens då sjönk hans hjärtslag, jag fick sjuuuukt mycke morfin 1,5 timme innan han föddes o då ska dom bli påverkade, sova o påverka andning osv.. men han fick 10-10-10 (!!!) på apgar!! Älskade unge!

Ge aldrig upp kampen om en bebis.. håll ut, plötsligt händer det och de är som sagt värt all väntan..

KRAM till er, ni är ena riktiga fighters ni också tjejer!! Jag tänker på er o kikar in titt som tätt för att se hur det går!

• SoMa72

Jättegrattis Sofy!!!

Ieaeva, hur ömma o stora bröst får man av Crionen egentligen? Plågsamt är vad det är...

Härligt söndagsväder!

Kramar

• Bellas7

SoMa japp tyvärr är det jäkligt :( men är ju bra. Jag kan knappt röra mina. Har du testat än hehe

• SoMa72

Näe, men kanske imorgon, fast tror ändå det är för tidigt... Börjar man även fräsa åt sina nära så är det ju inte heller kul. Har du testat nåt än?

• SoMa72

Det värsta är att man går runt o känner sig vrålgravid o så är man det kanske inte? Får jag mens nästa vecka så skippar jag allt vad progesteron heter till den dagen jag får ett plus. Är visserligen kul att gå o hoppas, men risken att bli besviken är större nu...

• Bellas7

Jag testade idag så nu är testen neg så det tog 7 dagar för (ägglossningssprutan) att gå ur kroppen. Ja progresteronen är jäklig men det ska ju göra att ägget fäster ordentligt och ibland kan det vara försent när man plussar. Men jag brukar bortse från symtom innan bim för går jag och tror att det kan vara något så blir jag oxå ledsen om det inte blir något :(
    Men du hade ju symtom tidigt nästan efter äl så det kan vara annat oxå på g hoppas vi. :)
    Ps du ska ju inte testa förrens onsdag sa vi hehe

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3