• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Ja ska bli spännande nu om det blir starkare. Hoppas hoppas

Det var neg i morse sen i eftermiddag kom strecket inom två min men svagt svagt men tydligt hmmm Bim-5

• MissT
    Bellas7 skrev 2011-04-20 19:01:11 följande:
    Ja ska bli spännande nu om det blir starkare. Hoppas hoppas

Det var neg i morse sen i eftermiddag kom strecket inom två min men svagt svagt men tydligt hmmm Bim-5
    Hoppas hoppas att det blir starkare. Är också på BIM-5 eller BIM-6 idag.
    Vad roligt det vore om vi är flera i tråden som plussar runt samma tid.
  • Bellas7

Jag har aldrig plussat så tidigt så blir lite rädd när jag tänker på 3 ägg, men det är ett par jobbiga dagar nu så att mensen inte kommer. Mimmi tack för du lurar bort tanten nu, hoppas hon försvinner i skogen :))

• Bellas7

Ush nu börjar man oroa sig ush. Jag har liksom inga förhoppningar denna gången med utan man bara vill att det ska vara bra. Ush sen har jag lite molvärk känns som mensen skulle komma men den brukar aldrig komma så här tidigt så hoppas nu inte det. TOg ett test till och det blev samma svaga streck som det vid halvfyra fast jag hade kissat två timmar innan. USH vägar man ens testa sig i morgon eller ska man vänta tills fredag nu??

ush jag har ju fått plus i fem månader och inget som stannar tiden ut:(

• LisaVäntar
    Bellas7 skrev 2011-04-20 20:37:18 följande:

Ush nu börjar man oroa sig ush. Jag har liksom inga förhoppningar denna gången med utan man bara vill att det ska vara bra. Ush sen har jag lite molvärk känns som mensen skulle komma men den brukar aldrig komma så här tidigt så hoppas nu inte det. TOg ett test till och det blev samma svaga streck som det vid halvfyra fast jag hade kissat två timmar innan. USH vägar man ens testa sig i morgon eller ska man vänta tills fredag nu??

ush jag har ju fått plus i fem månader och inget som stannar tiden ut:(

Du ska se att det blir starkare och molvärk berättar ju bara att livmodern är aktiv, den växer kanske för att göra plats för ditt pyre? :)
  • Dag och natt

Oj vad det plussas idag!! Grattis SoMa och leaeva! Jag håller alla tummar jag har att den finaste gåvan i livet stannar hos er. Hjärta

Och tråkigt att det inte visat något ännu för Meh men jag håller tummarna för dig och MissT!

Hoppas du villade bort tanten totalt mimmi! Jag vill inte ha något mer med henne att göra. {#emotions_dlg.djavulsk}

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • got2b

Grattis leaeva!! Glad
    Men, ska ni lämna mig här nu? Du och SoMa... Jag vill följa med er ju! Drömmer
    Testade nu ikväll igen men det visade inte heller nåt. Jag testar väl imorgon igen. Och i övermorgon. Säkert efter det med. Håller er informerade.

(Jobbar em/kväll, därför jag skriver här på lite udda tider. Har inte nån iphone e.d. ännu så jag kan inte smygsurfa på jobbet).

• Bellas7

Meh84 hoppas du plussar i morgon :)
    Jag har ju haft fem mf det senaste halvåret så just nu betyder inte mitt pluss mycket. Hoppas att vi ska gå hela vägen,du med :)

• SoMa72

Inte är det då starkare idag... Skit,var kanske falskt alarm? Men vad trött jag blir, suck!

Håller tummarna för dig, Meh!

• Bellas7

SoMa HALLÅÅÅÅÅÅÅ klart det blir starkare.
    Jag ska testa vid nio för att se om mitt böir starkare, men det e ju så tidigt man bör ge det ett par dagar mellan

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3