• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-04-19 09:04:30 följande:
    Usch, de är äckliga.. man borde nog masa sig till VC och vaccinera sig!
    Verkligen!!! Men krävs det inte att man går i flera år innan vaccinet är dugligt eller? Obestämd
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

Hej tjejer!

Jag ska hälsa från tant Röd att hon är fullt upptagen med sitt besök hos mig, så hon har tyvärr ingen möjlighet att komma på visit hos er andra på länge, tidigast om så där 9 månader någonting kan hon hinna med..

Kram från mig o tanten

• MCT79
    FruW skrev 2011-04-19 12:44:21 följande:
    Hej tjejer!

Jag ska hälsa från tant Röd att hon är fullt upptagen med sitt besök hos mig, så hon har tyvärr ingen möjlighet att komma på visit hos er andra på länge, tidigast om så där 9 månader någonting kan hon hinna med..

Kram från mig o tanten
    HIhi gulle du... beklagar att hon är hos dig kärringfan! Jag hoppas verkligen hon inte stannar hos dig i nio månader!! hon kan hålla sig borta nio månader istället..... kärringaset!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • SoMa72
    Hej tjejer!

Kram från mig o tanten
    Men skitkärring!!!! *morr* Då får hon efter den här gången inte besöka dig på ett år sen, minst! Hjärta

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    Hej tjejer!

Kram från mig o tanten
    Vad go du är
    Jag hoppas verkligen att kärringen kom för sista gången på minst 9 månader till dig och att hon håller sig borta minst 9 mån från oss andra.

Kram till dig
  • Bellas7

Mimmi säg till tanten att dra för vi klarar oss utan henne. :))

Sex dagar till Bim för mig sen kommer nog tanten smygandes till mig tyvärr

• Dag och natt

Hej sötisar!
    Usch för fästingar, det finns ju inget vett att de finns alls. Bara obehagliga!

Har varit i Götet i ett par dagar men är nu hemma igen. Och vad upptäcker jag om inte bladlöss på min chiliplanta! Man kan ju bli less eller jätteless. Jag är jätteless, den är ju nyplanterad?! Men men, de vet inte vem de har gett sig i kast med.... Här ska bekämpas! Demon 

ÄL-tider för mig nu, så nu ska jag ta sambon på en åktur! FörvånadCool 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-04-19 11:44:48 följande:
    Verkligen!!! Men krävs det inte att man går i flera år innan vaccinet är dugligt eller? Obestämd
    Ingen aning... desto störra anledning att börja nu ;)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3