• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT
    LisaVäntar skrev 2011-04-18 19:12:09 följande:
    MissT: Vår trädgårdsbok heter min bibel, av Kvant och palmstierna, står ALLT i den :D
    Tack för tipset
    Den ska jag ta och kolla efter. Till helgen har jag tänkt börja plantera lite blommor i krukor utanför dörrarna.
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-04-18 19:12:09 följande:
    MissT: Vår trädgårdsbok heter min bibel, av Kvant och palmstierna, står ALLT i den :D
    Tack, ska kolla efter den jag med... haltade mig fram förra våren... i år med lite mindre skräck men jag haltar än! haha!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • LisaVäntar

MissT: Så lite så, hoppas du hittar och gillar den :)
    MCT79: Haha, känner också så om jag försöker gå ut utan min bok ;) Hade pappa och styvmamma här i helgen, de visade massa vi har i trädgården som jag inte hade en aning om! Hur spännande som helst att se vad som kommer upp här!

Har redan börjat kolla efter ÄL, 5 dagar sen mensstart, überkort mens så vill abslut inte missa den!

• SoMa72

Urk, upptäckte just årets första fästing som satt o mumsade loss i närheten av knävecket... Vedervärdiga lilla kryp - vad ska de finnas till för?!

• MissT
    SoMa72 skrev 2011-04-18 23:17:21 följande:
    Urk, upptäckte just årets första fästing som satt o mumsade loss i närheten av knävecket... Vedervärdiga lilla kryp - vad ska de finnas till för?!
    Usch fästingar är något jag verkligen inte gillar......hade gärna varit utan dem. Ja varför ska de finnas egentligen?
    Bra att du fick syn på den i alla fall. Jag fick tillfällig ansiktsförlamningen en gång och läkaren trodde då att jag fått borelia av en fästing men det var det inte...
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-04-19 07:55:20 följande:
    Usch fästingar är något jag verkligen inte gillar......hade gärna varit utan dem. Ja varför ska de finnas egentligen?
    Bra att du fick syn på den i alla fall. Jag fick tillfällig ansiktsförlamningen en gång och läkaren trodde då att jag fått borelia av en fästing men det var det inte...
    Usch, vad otäckt... Sa de vad det berodde på sen? Hoppas den inte höll i sig länge. Nej fy, borrelia vill man verkligen inte ha Foten i munnen
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-04-19 08:31:32 följande:
    Usch, vad otäckt... Sa de vad det berodde på sen? Hoppas den inte höll i sig länge. Nej fy, borrelia vill man verkligen inte ha Foten i munnen
    Ja det var lite otäckt för det kom så plötsligt. Det visste inte vad det berodde på men den försvann ganska snabbt tack och lov. Såg inte direkt läcker ut när halva ansiktshalvan hängde
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-04-19 08:41:25 följande:
    Ja det var lite otäckt för det kom så plötsligt. Det visste inte vad det berodde på men den försvann ganska snabbt tack och lov. Såg inte direkt läcker ut när halva ansiktshalvan hängde
    Puh, tur det.... Nej, det kan jag tänka mig, men bortsett fr att man ser skum ut så är ju rädslan det värsta.
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-04-19 08:47:38 följande:
    Puh, tur det.... Nej, det kan jag tänka mig, men bortsett fr att man ser skum ut så är ju rädslan det värsta.
    Ja det var det
    Det var många tankar som hann snurra i huvudet innan, under och efter undersökning av läkare......Är glad att det inte var något allvarlig och att jag såg ut som vanligt snabbt igen.

Hoppas att vi slipper en massa fästingar som kryper runt/sitter fast på oss i sommar.
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-04-19 08:52:13 följande:
    Ja det var det
    Det var många tankar som hann snurra i huvudet innan, under och efter undersökning av läkare......Är glad att det inte var något allvarlig och att jag såg ut som vanligt snabbt igen.

Hoppas att vi slipper en massa fästingar som kryper runt/sitter fast på oss i sommar.
    Ja, tänk att så små varelser kan sprida så mkt obehag omkring sig.
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3