• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

MCT jag hade inga symtom alls förrens v 7-8 och då bara varannan dag knappt det. Det kommer att gå bra denna gång

Mimmi pergo fixar det för dig gumman och du lär ha en söt mage på bröllopet :)) jag känner på mig att det är din tur nu

• telgebo

MCT: Jag fick mina symtom först kring v.6-7 så att du inte känner något nu beror inte på ett nytt MF eller MA. Det är helt normalt att inte känna så mycket den första månaden.

Gravid v.21+5 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-18 18:11:41 följande:
    Förstår verkligen hur du känner efter att ha varit på ett barndop! Jag fick ma i mars, i vecka 13-14.. skulle blivit en oktoberbebis. Bor i en liteb by där alla känner alla.. och gissa vad? Hälften av befolkningen väntar barn i sept/okt. Svider i hjärtat varje gång jag möter någon av de havande mammorna på dagis, i affären, på promenaden.. :/
    Ahh då var vi nästan exakt lika då..  jag hade bf 10 oktober och fick ett MA v 12... skrapades 29 mars... Jo jag förstår precis vad du menar. Varit på barnkalas nu, mest vuxna med två tvååringar,,, svider lite. Vill ju också.
    Jahajaaa....
  • HjärtatAlicia
    MCT79 skrev 2011-06-18 18:47:52 följande:
    Ahh då var vi nästan exakt lika då.. jag hade bf 10 oktober och fick ett MA v 12... skrapades 29 mars... Jo jag förstår precis vad du menar. Varit på barnkalas nu, mest vuxna med två tvååringar,,, svider lite. Vill ju också.
    Och jag hade bf den 15:e.. Min kropp klarade trots allt av det mesta själv.. men fick ändå springa på gynakutn stup i ett..
    Jag har en tvååring hemma.. så jag har iallafall att göra.. men längtan efter ett syskon till henne har jag haft så länge nu :(
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-18 18:08:53 följande:
    Nej MCT det är det inte!! Med så superstarka streck har liten nog satt fast sig med både superlim o häftapparat!! Men jag förstår din oro.,,

Själv är jag superdepp idag efter dopet, fattar inte hur jag ska orka, vill bara lägga mig under täcket o storgråta! :(
    Ska vi lägga oss där tillsammans en stund? Bööla lite..
    Jahajaaa....
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-18 18:52:57 följande:
    Och jag hade bf den 15:e.. Min kropp klarade trots allt av det mesta själv.. men fick ändå springa på gynakutn stup i ett..
    Jag har en tvååring hemma.. så jag har iallafall att göra.. men längtan efter ett syskon till henne har jag haft så länge nu :(
    Mmm... jag fick tre doser cytotec som jag inte svarade på.. sen skrapning..

Nåja.. Jag är gravid nu... tillsvidare...=)
    Jahajaaa....
  • FruW

Du är välkommen, har precis bäddat rent så sängen är så där ljuvlig nu... Förstår eg inte varför jag känner mig så nere, väntar ju på äl så borde va hoppfull, men...

• MCT79

Renbäddat är härligt!

Nej det är nog bara lite lördags/dop/barnkalas depp!! Nu rycker vi upp oss! Kram!

Jahajaaa....
  • SoMa72

Mimmi, var inte en av biverkningarna depression? Nedstämdhet stod det kanske? Finns det plats för mig med? Misströstar oxå...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3