• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Haha ni är välkomna båda 2!! :)

Jo kanske en biverkning, kommer inte ihåg.. Däremot känner jag av vallningarna, vaknar på natten o är såå varm!

• MCT79

Vi kan krypa ner tillsammans så jag kan koncentrera mitt hcg kring er!

Jahajaaa....
  • SoMa72

Jaaaa, gör det! Själv har jag tillbringat kvällen hos en gravid kompis, hoppas hon smittade mig...

• Lofot

Äh vet ni. Jag ger upp nu. Inte en tillstymmelse till pluss här på BIM-5
    Hur gör man för att det ska ta sig om det int räcker med att nuppa på som kaniner vareviga dag?!!Gråter

• FruW

Rosen ge inte upp! Bim -5 ät nog inte många sim plussar på, ge det en vecka till iaf, om mensen inte kommer, då är du i bara på bim +2.. håller tummarna!

• Lofot

Ja, jag vet. Vill inte ge upp men det känns så hopplöst ibland. Men vill inte heller spela martyr, såklart.
    Nu ska jag inte testa förens på torsdag då det är BIM.

• FruW

Det gör du inte, förstår hur du känner, men det är inte kört förrän mensen är här!

• MCT79

Rosen jag har aldrig plussat på bim-5 tidigare så  håll uuuuuut! Det är som mimmi säger, det är inte kört förrän mensen är här!

Jahajaaa....
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-19 08:16:04 följande:
    Rosen jag har aldrig plussat på bim-5 tidigare så  håll uuuuuut! Det är som mimmi säger, det är inte kört förrän mensen är här!
    Tack! Nej jag förstår ju själv att det är ganska ovanligt. Men ändå, när man vet att det går så blir det automatiskt en stressfaktor när man inte gör det :)
    Kollade på testet igen... (när man inte ska titta på det, alltså efter det att tiden gått ut) och tycker mig ana en liten skugga.. Men yttepyttetunn. Med största sannolikhet inbillning.

Det jag inte förstår är hur det kan vara så olika med hcgnivån. Alltså att det verkligen inte syns på många förrän efter BIM och för vissa flera dagar innan. Är det efter BIM som ökningen vrkligen kommer igång på riktigt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3