• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Veronica88

hej! jag gjorde ett sånt test som visar vilken vecka man är i  går kan man lita på sån?

• telgebo
    SoMa72 skrev 2011-06-22 18:19:40 följande:
    Testlagrets brukar vara klockrena när det gäller... Aldrig fått fel på dem
    Har tyvärr fått spök på dom med.
    Gravid v.22+2 BF 23/10 Bara 123 dagar dit
  • MissT

Håller tummar och tår för er allihopa här inne!

• telgebo
    Veronica88 skrev 2011-06-22 20:30:39 följande:
    hej! jag gjorde ett sånt test som visar vilken vecka man är i  går kan man lita på sån?
    Jag har med gjort det och jag tror man kan lita på dom. Om du menar CB digital med veckoindikator. Jag fick 3+ dagen några dagar innan jag gick in i v.5
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-22 20:35:04 följande:
    Har tyvärr fått spök på dom med.
    Men det har aldrig jag! :) Jag har bara fått plus på de stickorna när det faktiskt varit något och det också har verifierats med blodprov... 6 plus senaste 18 månaderna! :)
    Jahajaaa....
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-22 20:47:25 följande:
    Men det har aldrig jag! :) Jag har bara fått plus på de stickorna när det faktiskt varit något och det också har verifierats med blodprov... 6 plus senaste 18 månaderna! :)
    Skumt att det kan vara så olika. Jag fick svagt plus på sticka från dom i januari 10 och några timmar senare mens. hade inte ens ÄL den månaden heller så enl progesteronprovet.
  • MCT79

Hej brudar!
    Vad ni skrivit idag! Jag har haft fullt upp med jobb och sen träffat en kompis under eftermiddagen!

JoWiAn jag hoppas dina plus blir starkare! Samma sak till dig Rosen!! Massor med plus till er ALLA nu!

Jag fick ett samtal idag från läkaren jag träffade på Danderyd i slutet på maj! Han ville kolla läget iom att det borde vara "mensdags" för mig nu... (!!!!!!) Amazing!!
    Han skickar nu en remiss till Ultragyn i Danderyd för ett vul när vi kommer hem från NY, sedan upprepade VUL till mödravården tar över.... I LOVE HIM!!  Han frågade också om jag hade crinone så det räckte och så!
    Sen tyckte han att vi skulle höras sen när vi kommer hem från resan, vi får väl se om han ringer igen...

Alltså jag är nästan lite chockad!

Jahajaaa....
  • MCT79
    MCT79 skrev 2011-06-22 20:47:25 följande:
    Förlåt, fem plus ska det vara.
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3