• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Håller tummarna för dig soma! Spännande!

Mimmi jag hoppas du har fel och plusset kommer snart... Lider med dig. :((

• plutten02
    SoMa72 skrev 2011-07-02 17:10:45 följande:
    -4 idag
    SoMa72 skrev 2011-07-02 17:11:19 följande:
    Alltså -5 igår
    Är du sten säker när du hade ÄL. Körde du med ÄL test???

Jag fick ju utslag 23 juni på ÄL test så jag räknar från 24. Så jag är i morgon BIM-5. Så då kanske jag kan ha en chans att få se något streck på stickorna. Borde ju närma sig iallefall
  • Bellas7

Mimmi jag räknar inte ut dig ännu gumman utan håller tummarna super hårt för dig

• JoWiAn
    plutten02 skrev 2011-07-02 19:55:09 följande:
    Alltså -5 igår

Jag fick ju utslag 23 juni på ÄL test så jag räknar från 24. Så jag är i morgon BIM-5. Så då kanske jag kan ha en chans att få se något streck på stickorna. Borde ju närma sig iallefall
    Fast det blir negativt på BIM-5 så deppa inte ihop! Men kan ju alltid testa! Lycka till!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-02 18:53:24 följande:
    Håller tummarna för dig soma! Spännande!

Mimmi jag hoppas du har fel och plusset kommer snart... Lider med dig. :((
    Tack vännen! Hur mår du och hur har ni det i NYC?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    plutten02 skrev 2011-07-02 19:55:09 följande:
    Alltså -5 igår

Jag var hos gyn och gjorde vul eftersom jag hade ätit en pergokur, så ja, jag vet när äl var... Kan säga att jag aldrig nånsin fått plus, måste vara tack vare pergon. Så misströsta inte om du inte får plus imorgon.  
    ♥ ♥ ♥
  • plutten02
    JoWiAn skrev 2011-07-02 20:40:41 följande:
    Fast det blir negativt på BIM-5 så deppa inte ihop! Men kan ju alltid testa! Lycka till!
    Nä men sen när det närmar sig BIM så borde det visa något litet streck iallefall i slutet av veckan tycker man ju. Om jag nu är gravid vill säga.

Tycker nästan att jag borde vara det. Då vi träffade ÄL så bra. Sex dagen innan utslag på ÄL test. Så ,man kan säga ca 2 dagar innan äl
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-07-02 20:49:25 följande:
    Jag var hos gyn och gjorde vul eftersom jag hade ätit en pergokur, så ja, jag vet när äl var... Kan säga att jag aldrig nånsin fått plus, måste vara tack vare pergon. Så misströsta inte om du inte får plus imorgon.

Hmmm aldrig fått plus??

Fy vad jag är orolig pga testen... Annat med men nu är det testen som spökar. Hade ju super svagt på BIM. Testade i fredags starkare men inte alls så starka som i närheten av kontrollstrecket. Tänk om man har för lite grav hormoner i sig och därför blir de MF? Känner iofs mkt mer nu än vad jag gjorde de´andra två gångerna. Men förnekar de med. Intalar mig själv att jag inte känner ett dugg.

• SoMa72

Haha, blev lite tokigt Menade att jag inte fått plus så tidigt som nu...
    Tror allt är helt i sin ordning, gumman. Rätt var det är kommer det att vara tokmkt hcg i din kropp, vänta bara Jag känner inte heller så mkt än o def inget i brösten vilket jag brukar göra... Men nu låter jag det vara till onsdag o försöker njuta av resan som börjar imorgon.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3