• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

JoWiAn kolla med digitalt test och sen fyra, fem dagar senare igen och jämför veckorna. Man kan inte alltid kolla skillnaderna med teststickor. Håller tummarna

• MCT79

Soma äckligt varmt och allt luktar illa... Hahah! Lite för trött för NY.... men men. Sov middag en timme idag då går det bättre! :)

• plutten02

Har nu varit inne på testlagret ooch beställt fler gravtest Glad

Beställde även två paket CB ältest på billiga tester. Dom tar 450 kr för två paket vlket är billigt. Så nu är jag förberädd om det inbte har funkar denna gången.

• JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-07-02 21:34:59 följande:
    Haha, blev lite tokigt Menade att jag inte fått plus så tidigt som nu...
    Tror allt är helt i sin ordning, gumman. Rätt var det är kommer det att vara tokmkt hcg i din kropp, vänta bara Jag känner inte heller så mkt än o def inget i brösten vilket jag brukar göra... Men nu låter jag det vara till onsdag o försöker njuta av resan som börjar imorgon.
    leaeva:   JoWiAn kolla med digitalt test och sen fyra, fem dagar senare igen och jämför veckorna. Man kan inte alltid kolla skillnaderna med teststickor. Håller tummarna
    Sen är man dum och jämnför med de andra 2 gångerna. Räknar dagar och håller på... Dum är man mot sig själv!

Imorgon är dagen då jag fick MF grav 1! Känns som den första milstolpen att ta sig över! Sen är det 6+5 som var dagen för MF grav 2.....
  • JoWiAn
    plutten02 skrev 2011-07-02 20:55:54 följande:
    Nä men sen när det närmar sig BIM så borde det visa något litet streck iallefall i slutet av veckan tycker man ju. Om jag nu är gravid vill säga.

Tycker nästan att jag borde vara det. Då vi träffade ÄL så bra. Sex dagen innan utslag på ÄL test. Så ,man kan säga ca 2 dagar innan äl
    Man kan pricka ÄL perfekt utan att bli gravid. Vi prickade ÄL flera gånger utan att bli gravida. Tog sig andra försöket som slutade i MF. Efter MF tog det sig på 4:de försöket. Slutade oxå i MF. Nu tog det sig på första försöket. Så man kan ju ha "träffat" ÄL rätt utan att bli gravid. Läste nånstans att det är typ 30-40% chans att bli gravid om man har sex när man ska.
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-07-03 00:49:59 följande:
    Soma äckligt varmt och allt luktar illa... Hahah! Lite för trött för NY.... men men. Sov middag en timme idag då går det bättre! :)
    Hihi.... NY luktar illa! Fick mig ett gott skratt!
  • SoMa72

Hej fr Monaco!
    Hoppas det är bra med alla fina tjejer...
    Tänker inte testa förrän jag kommer hem igen, dvs på söndag.

Kram!

• HjärtatAlicia

Hej tjejer!
    Tänkte bara önska alla lycka till med plus, graviditeter och bebisar :)
    Drar mig ur och lägger syskonverkstaden åt sidan ett tag, så kropp och själ får en chans att läka! 

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • MCT79

Hoppas monaco luktar bättre soma! ;)

Flickanfin, tråkigt men jag förstår! Hoppas vi ses snart igen! Kram på dig!

Ego, vaknat illamående... Lite skönt(?) hade inget sånt förra gången... Men usch vad jag vill hem... Sista dan idag, åker i morgon lunch. Igår hade vi en luftfuktighet på 98%.. man är konstant blöt! + regn och åska. Idag sol och utlovat 34-36 grader...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3