• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    Alicia 72 skrev 2011-07-05 09:06:35 följande:
    Hej hej!
    Tänkte bara slänga in lite pepp om att forskare nu kommit fram till att par som fått upprepade, oförklarliga missfall har precis lika stor chans som par som aldrig fått missfall att bli gravida och få ett barn!

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=...

Alicia
    Tack!!! {#emotions_dlg.flower}
  • JoWiAn

Jag tror de händer igen..... Känner mig helt tum. Känns som nån håller på att strypa mig. mini mini rosa på pappert imorse. Kanske anningen svagare test. Men svårt att se. kl 10.15 var jag på toa och då kom de lite lite brunt. Mkt lite fortfarande. Fan fan fan.......... Ringde BM. Då har dom stängt där jag bor. Hänvisar till MVC 3 mil bort. Va fan! Ska till MVC kuratorn imorgon. Jag bryter snart ihop. Sambon sover (jobbar natt)..............

• JoWiAn

jag åker nog in till akuten i eftermiddag och får domen.. Inte kommit mer men känns redan som de gått åt helvete. De är inte blodet eller de lilla som kom, kan knappt kalla de blod, som oroar mig mest. Det är det jävla testet som ser svagare ut.

• Alicia 72
    JoWiAn skrev 2011-07-05 12:06:15 följande:
    jag åker nog in till akuten i eftermiddag och får domen.. Inte kommit mer men känns redan som de gått åt helvete. De är inte blodet eller de lilla som kom, kan knappt kalla de blod, som oroar mig mest. Det är det jävla testet som ser svagare ut.
    Nej nej nej!!! Är det samma sorts test? Har du testat vid samma tidpunkt?
    Vilken vecka borde du vara i?

Alicia
  • JoWiAn

Ja det är samma sort test. Morgon urin alla gångerna. Tyckte de ökade men sakta. Såg en liten ökning igår. Men idag såg det svagare ut.... Jag borde vara i v 5+2.......

• LisaVäntar

Nej!!! Hoppas att det inte är så.. Jag hade blödningar från dag ett och bruna flytningar varje dag till v 12, men förstår att testen oroar dig!! Håller stora tummar för dig, säg att du har ont på ena sidan så de garanterat tittar på dig.. *styrkekram*

• JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-07-05 12:33:27 följande:
    Nej!!! Hoppas att det inte är så.. Jag hade blödningar från dag ett och bruna flytningar varje dag till v 12, men förstår att testen oroar dig!! Håller stora tummar för dig, säg att du har ont på ena sidan så de garanterat tittar på dig.. *styrkekram*

Förra gången sa jag bara att jag hade blödningar och fått MF innan så jag var orolig. Inga diskutioner alls om att de inte skulle titta....

• Alicia 72
    JoWiAn skrev 2011-07-05 12:32:32 följande:
    Enligt BM uträkningar är jag i v 5+6......
    Det är ju inte alltid de kan se något så tidigt. Jag såg ett pickande hjärta i 5+0 men har förstått att det är väldigt olika och beror väldigt mycket på hur pass modern utrustningen är.
    Åk in till akuten så får du veta! Och som LisaVäntar säger - säg att det gör ont på ena sidan så kollar de garanterat upp dig!

Har du förresten ont? Båda mina mf har börjat med lätt brunaktiga flytningar och lite ont i nedre ryggen samt magen som sedan tilltagit.

Alicia
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3