• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    Alicia 72 skrev 2011-07-05 12:37:23 följande:
    Det är ju inte alltid de kan se något så tidigt. Jag såg ett pickande hjärta i 5+0 men har förstått att det är väldigt olika och beror väldigt mycket på hur pass modern utrustningen är.
    Åk in till akuten så får du veta! Och som LisaVäntar säger - säg att det gör ont på ena sidan så kollar de garanterat upp dig!

Har du förresten ont? Båda mina mf har börjat med lätt brunaktiga flytningar och lite ont i nedre ryggen samt magen som sedan tilltagit.

Alicia

Jag har inte ont. Bar lite molande som jag haft innan. Båda mina MF har oxå börjat med brunt. Men mkt mer än nu.
  • Alicia 72

Kan ju säga att jag även vid denna graviditet fick bruna flytningar under bara några timmars tid. Och det var inget mf - är i vecka 29 nu.
    Så det BEHÖVER verkligen inte betyda mf, även om jag vet att man garanterat tror att så är fallet!
    Jag skulle åka in, man kan inte slappna av förrän man sett att allt är som det ska.

Alicia

• MissT

Åhh JoWiAn hoppas verkligen att det inte är ett nytt missfall på G. Håller tummarna stenhårt för dig.
    Hoppas du får komma in och kolla upp dig/er.

• JoWiAn

jag åker inte in..... Det är MF igen..... Nu kom blodet. o de i kombination med testet som blev svagare så är jag nu 100% säker på att det är MF igen.

• SoMa72

Men f-n, gumman!!! Fy, vad ledsen jag blir för din skull...
    Stora kramar fr Rom

• telgebo

JoWiAn: Fy är så ledsen för din skull

Gravid v.24+1 BF 23/10 Bara 110 dagar dit
  • MissT

Massor med kramar till dig JoWiAn. Fy vad tråkigt Beklagar verkligen

• JoWiAn

Känns tungt...... Tur att ni finns. Ska ringa BM imorgon och prata om hjälp!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3