• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 11:14:42 följande:
    Tack, känner mig nöjd med gårdagens prestation ;) precis, man behöver ju inte äta choklad varje dag bara för man är gravid!
    Kom du fram till hur många dagar efter bim du var igår? Känns som det kan ha mognat fler ägg när de var sååååå starka! Så starkt var inte mitt förren runt v 10!
    Förstår dig, mct! Men denna gången blir det friska bebisar!
    Nja, jag tror jag var på BIM+5 igår, alltså går jag in i v 6 imorgon, här går det undan. Oj, säg inte så där Du ger mig lite hopp... Sen jämförde jag med mina gamla test från mar förra året och då var de mkt svagare en vecka efter BIM än de var igår
    FruW skrev 2011-07-11 11:15:23 följande:
    SoMa tack fina du!! Jag är inte helt på banan ön, men har vågat tassa mig upp på läktaren o nöjer mig med att kika på er andra ett tag till...

Andra omgången med pergo nu, tog första tabletten i går. Men- nja varför skulle det funka nu när det inte gjort det tidigare? Lite deppigt, börjar ställa mig in på att det blir att ställa sig i kö till Ivf till hösten...

Lisa duktig du är!! Bra att inte ta om på maten, det behöver man ju oftast inte! I går var en dålig dag på matfronten för min del, den första på ganska länge. Varför är det så gott med socker för????

Nu som har käkat pergo, o fått mens, har märkt ngn skillnad på mensen? Jag har blött betydligt mindre, samt färre dagar o inte haft lika ont, gillas skarpt!!!
     Jag har hört att fler plussar på 2:a pergoomgången än på 1:a, så det är kanske NU det händer för dig? Och om det inte tar sig nu, så blir det 3:e omgången. Kommer inte behövas nån ivf till hösten ska du se. {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Mct ja skärper du inte till dig hoppar jag in i bilen och tar ifrån dig dina test till bebisarna är här! ;) det är bra att bo nära ibland.

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-11 12:59:41 följande:
    Mct ja skärper du inte till dig hoppar jag in i bilen och tar ifrån dig dina test till bebisarna är här! ;) det är bra att bo nära ibland.
    Förvånad
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-07-11 12:59:41 följande:
    Hehe, låter bra det!
    ♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Så det är bäst du håller dig på banan mct!

• MCT79

Mobbing!!  Oskyldig

På tal om att gå ner i vikt så fick jag nått j-vla infall här och bakade schackrutor.... jag baka.. det händer typ vart tredje år...  de ska snart in i ugnen...
    La in dem i mitt viktväktarprogram och det blir 1 point styck så då kan jag unna mig ett par stycken om jag vill! =)

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 13:16:55 följande:
    Mobbing!!  Oskyldig

På tal om att gå ner i vikt så fick jag nått j-vla infall här och bakade schackrutor.... jag baka.. det händer typ vart tredje år...  de ska snart in i ugnen...
    La in dem i mitt viktväktarprogram och det blir 1 point styck så då kan jag unna mig ett par stycken om jag vill! =)
    Men kör du Vv nu, trots att du är gravid? Eller kör du på amningspointsen? Kommer iofs inte ihåg hur många fler man fick äta då eftersom jag aldrig har ammat...
    Jag tänkte vända mig till en dietist på MVC sen när det väl är dags för inskrivning osv.
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-11 13:19:35 följande:
    Men kör du Vv nu, trots att du är gravid? Eller kör du på amningspointsen? Kommer iofs inte ihåg hur många fler man fick äta då eftersom jag aldrig har ammat...
    Jag tänkte vända mig till en dietist på MVC sen när det väl är dags för inskrivning osv.
    Jag testade ställa om programmet till typ "hålla vikten" mode... fick en väldans massa mer points! =)  Så nej jag siktar inte på att gå NER just nu... utan att HÅLLA den vikt jag har.... iaf första tre månaderna...
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 13:29:40 följande:
    Jag testade ställa om programmet till typ "hålla vikten" mode... fick en väldans massa mer points! =)  Så nej jag siktar inte på att gå NER just nu... utan att HÅLLA den vikt jag har.... iaf första tre månaderna...
    Åhhh, smart!!! Det skulle man kanske ta och göra.... Fast först måste jag ställa mig på vågen för att se hur eländigt det är Skrikandes
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3