• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 10:41:52 följande:
    Haha, kommer du hinna jobba alls..? Kanske bäst att bli mammaledig redan nu ;) hoppas du får alla koller du vill så du kan njuta lite o inte bara oroa dig!!
    Jaa ausch jag behöver koller denna gången... orka gå till v 12 igen och få veta att det inte levt nått på flera veckor.... no way! Ska det gå åt skogen vill jag veta det så fort det går!

Men nu ska det gå bra... det har ni sagt! =))
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 10:52:34 följande:
    Då blir det en stoopor bebis iaf
    Uj, uj, hoppas den inte blir sååååååååååå stor...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:53:46 följande:
    Jo fast jag var ju på vul 5+1 där man uttryckligen bara såg en hinnsäck så......   Oskyldig
    Ja, jo, fast han sa att det var ETT stort ägg som precis var på väg att släppa och de andra var liksom långt ifrån lika stora... Å andra sidan hoppas jag lite, lite att ett till ägg växte fantastiskt mkt över natten med hjälp av sprutan och blev befruktat det med. Oskyldig Nåja, man får drömma Drömmer Cool
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:57:06 följande:
    Jaa ausch jag behöver koller denna gången... orka gå till v 12 igen och få veta att det inte levt nått på flera veckor.... no way! Ska det gå åt skogen vill jag veta det så fort det går!

Men nu ska det gå bra... det har ni sagt! =))
    Japp, det ska gå bra och det kommer att gå bra!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Fick förresten tid för vul 27 juli, lång väntan dit...

♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar

Tack, känner mig nöjd med gårdagens prestation ;) precis, man behöver ju inte äta choklad varje dag bara för man är gravid!
    Kom du fram till hur många dagar efter bim du var igår? Känns som det kan ha mognat fler ägg när de var sååååå starka! Så starkt var inte mitt förren runt v 10!
    Förstår dig, mct! Men denna gången blir det friska bebisar!

• FruW

SoMa tack fina du!! Jag är inte helt på banan ön, men har vågat tassa mig upp på läktaren o nöjer mig med att kika på er andra ett tag till...

Andra omgången med pergo nu, tog första tabletten i går. Men- nja varför skulle det funka nu när det inte gjort det tidigare? Lite deppigt, börjar ställa mig in på att det blir att ställa sig i kö till Ivf till hösten...

Lisa duktig du är!! Bra att inte ta om på maten, det behöver man ju oftast inte! I går var en dålig dag på matfronten för min del, den första på ganska länge. Varför är det så gott med socker för????

Nu som har käkat pergo, o fått mens, har märkt ngn skillnad på mensen? Jag har blött betydligt mindre, samt färre dagar o inte haft lika ont, gillas skarpt!!!

• LisaVäntar

Tack :) allt som är onyttigt är gott, den hemska person som skapade smaklökarna ska få på fan!!
    Ge inte upp, det är inte konstigt att det inte tog sig första kuren.. Misströsta inte förren det verkligen behövs (säger jag... ^^)

• MCT79
    FruW skrev 2011-07-11 11:15:23 följande:
    SoMa tack fina du!! Jag är inte helt på banan ön, men har vågat tassa mig upp på läktaren o nöjer mig med att kika på er andra ett tag till...

Andra omgången med pergo nu, tog första tabletten i går. Men- nja varför skulle det funka nu när det inte gjort det tidigare? Lite deppigt, börjar ställa mig in på att det blir att ställa sig i kö till Ivf till hösten...

Lisa duktig du är!! Bra att inte ta om på maten, det behöver man ju oftast inte! I går var en dålig dag på matfronten för min del, den första på ganska länge. Varför är det så gott med socker för????

Nu som har käkat pergo, o fått mens, har märkt ngn skillnad på mensen? Jag har blött betydligt mindre, samt färre dagar o inte haft lika ont, gillas skarpt!!!
    Socker ääääär gott....  Oskyldig

Jag har gjort så att jag lägger maten på en assiett istället för en stor tallrik... man tar en mindre portion och blir av någon underlig anledning lika mätt.....
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3