• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Vi var på ul idag 15+0 och bäbisarna sprallade på för fullt. Försökte få lute svar på våra 1000 frågor men icke. Usch vi får helt enkel vänta tills v 22 innan de tar oss på allvar. Dessa sex-sju veckorna kommer bli långa ... När ska vi våga räkna in oss som att vi ska ha barn?? Usch detta är trist..
    Men sen givetvis super lycklig att alla tre mår bra och lever :)

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-07-11 14:38:37 följande:
    Vi var på ul idag 15+0 och bäbisarna sprallade på för fullt. Försökte få lute svar på våra 1000 frågor men icke. Usch vi får helt enkel vänta tills v 22 innan de tar oss på allvar. Dessa sex-sju veckorna kommer bli långa ... När ska vi våga räkna in oss som att vi ska ha barn?? Usch detta är trist..
    Ohh vad härligt! :D
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-11 14:38:37 följande:
    Härligt, gumman! Vad sägs om att ni nu börjar räkna med att ni kommer att få tre små illbattingar...
    ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar

Ja, sprallar de o lever jävel i v 16 är det bara 3% risk att något går snett, och det är väl ganska bra odds ;)

• pixerpie

Halloj!!

Underbart med tre vildar, Leava!!

Grattis till två småfiningar,  MCT!!

Underbart snygga test, SoMa! Nu j-lar blir det bäbis!!

Och, du och jag Mimmi... Vi får snart ta och kliva ner från läktaren! Snart är det vara vår tur att vara med i matchen igen!!

Vad tror ni, blir med bjuden på en utlandsresa om exakt 8,5 månad!! Skulle det inte vara helt typiskt om jag blir gravid och får samma bf som resedatum!! Allt kan ju hända!!!

Kram och hoppas ni har en underbar sommar!!!

• pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 20:08:40 följande:
    Tacka ja så blir du garanterat gravid, pixan!! :)
    Nu har jag ätit mat på assiett! :D
    Ja, ha-ha!! Har ju testat allt annat... Nytt jobb! Nytt hus! F-n, jag glömde skaffa hund... Kan det vara därför? *smile*
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-07-11 20:15:49 följande:
    Ja, ha-ha!! Har ju testat allt annat... Nytt jobb! Nytt hus! F-n, jag glömde skaffa hund... Kan det vara därför? *smile*
    Volvon?
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 20:08:40 följande:
    Tacka ja så blir du garanterat gravid, pixan!! :)
    Nu har jag ätit mat på assiett! :D
    Det gjorde jag med! Omelett...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-07-11 20:17:08 följande:
    Volvon?
    F-n... Blev ett annat märke!! Obestämd Trodde inte det var så viktigt... Men ska genast kolla blocket...
    Har du fler tips!! Skrattande
  • Mabaja

Här pratar ni om viktväktarna och äta på assiett. Hur ska jag äta då? Hör på den här. Äter jag nyttigt och bra så jag blir lagom mätt mår jag tokilla efter ca 15 min. Äter jag flott och blir proppmätt mår jag toppen i tre timmar!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3