• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

MCT är dina tvillingar lika stora nästa vecka kan du glömma att en försvinner. Läkarna förklarade för mig v 10+2 att är alla ca lika stora i den veckan så lär ingen av dem
    Försvinna. Men är en någon vecka mindre så kan den tyvärr försvinna. På mina skiljer det några dagar.

• Lofot

Nån här som haft lätta cellförändringar på livmoderhalsen?! Gråter Det är tydligen inget att oroa sig för men det låter ju som ytterligare en grej att oroa sig för...
    Tröttnar redigt på all oro nu...

• LisaVäntar

Jag har haft det! Fick göra flera test efter det, och tydligen är de bra de andra gångerna i 90% av fallen, men mina förändringar var kvar. Opererades typ ett år efter första testet o sen dess har det varit bra! Vet att det är jättejobbigt o man är så orolig, men det kommer bli bra!!
    *kramar!!!*

• Lofot
    LisaVäntar skrev 2011-07-27 18:39:20 följande:
    Jag har haft det! Fick göra flera test efter det, och tydligen är de bra de andra gångerna i 90% av fallen, men mina förändringar var kvar. Opererades typ ett år efter första testet o sen dess har det varit bra! Vet att det är jättejobbigt o man är så orolig, men det kommer bli bra!!
    *kramar!!!*
    *kramar om hårt*
    TACK!!!
    Konstigt nog räcker det inte att höra det från läkarna utan jag måste höra det från många.
    Tack igen. Försöker att ta lite "lätt" på det.
  • got2b
    Lofot skrev 2011-07-27 18:28:25 följande:
    Nån här som haft lätta cellförändringar på livmoderhalsen?! Gråter Det är tydligen inget att oroa sig för men det låter ju som ytterligare en grej att oroa sig för...
    Tröttnar redigt på all oro nu...
    Jag har det. Skulle gjort om testet nu i sommar men eftersom jag hade en liten blödning i början av graviditeten ville de inte göra nytt test förrän efter förlossning.
    Det kommer gå bra! Oroa dig inte.
    SoMa72 skrev 2011-07-27 16:56:30 följande:
    Ett tickande hjärta! Happy!!!

Kram på er!
    Stort grattis!!!!
  • LisaVäntar

Precis, man måste höra det från ALLA! :)
    Vad är planen nu, ska du få göra nytt prov om några månader eller?

• SoMa72

Uj, det lät väldigt tidigt? Jag fick min som tidigast på dag 11, men vem vet?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3