• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-28 13:06:08 följande:
    Oj, vet de inte vad det beror på? Förstår att det känns jobbigt för dig :/ har du kontakt med någon läkare? Någon plan för utredning eller så? Vet inte vad jag ska säga, mer än att ge dig en stor cyberkram!

Tack soma! Nu ska du inte bry dig om din vikt, det problemet får du tackla om typ 8 månader ;)
    Hehe, sant... Då ska jag ränna runt med barnvagn över stock och sten! Om jag inte saggar ihop totalt och ligger o äter glass oduschad när bebben behagar sova
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar

När är det KUB-dags? V 12 eller så?? Kommer gå finfint, soma! Då får du se en liten fin, sprallande minibebis som är helt frisk!

• plutten02

Då var den glada gubben här... Nu får sambon säga till sin chef att han ska komma hem ikväll... SÅ i morgon har jag ÄL då...

• plutten02
    LisaVäntar skrev 2011-07-28 15:13:13 följande:
    Härligt plutten, skönt o ha svart på vitt att det är äl på gång!
    Ja men visst är det så att så länge testen visar posetivt så har ägget inte släppt???

Jag har ett till test som jag tänkte ta ikväll eller så... Men om det visar minus så har ägget släppt någongång mellan 15 och 20 t.ex. Eller är jag helt fel på detä???
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-28 13:14:26 följande:
    När är det KUB-dags? V 12 eller så?? Kommer gå finfint, soma! Då får du se en liten fin, sprallande minibebis som är helt frisk!
    Åker till Kreta och blir borta i tre veckor, så det blir nån gång i v 13, borde bli mellan 05 -09 sep. Nu har jag ju gett mig den på att det ska gå vägen, så ja, en sprallande bebis vill jag allt se...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar

Tre veckor!!! Fy f-n vad avis jag blev nu!! Själv blir det ingen semester, tätskiktet i badrummet är åt skogen, så måste renovera hela badrummet :(

• MCT79

Pluggen jag Svarar dig när jag kommer hem. Tåg illamående och mobil är dålig ide.

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-28 15:16:37 följande:
    Ja men visst är det så att så länge testen visar posetivt så har ägget inte släppt???

Jag har ett till test som jag tänkte ta ikväll eller så... Men om det visar minus så har ägget släppt någongång mellan 15 och 20 t.ex. Eller är jag helt fel på detä???
    Nu så..

Som jag har lärt mig har man äl inom 24 timmar om man får pos ältest EN dag.... om man får pos ältest TVÅ dagar har man äl inom 24-48 timmar.

Så skulle ditt test vara neg ikväll betyder det inte nödvändigtvis att ägget redan har släppt.. Dessutom lever ägget upp till ett dygn så MYYYS på!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3