• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • plutten02
    Maho81 skrev 2011-08-02 20:33:55 följande:
    Eftersom mina ältester till och med är ytterst svaga (negativa gravtester) så är jag inte gravid, då måste det jag trodde var nidis 9 dagar efter äl varit mensen, men när fan har jag då äl igen eftersom de jäkla ältesterna är konstant svaga!? Jag blir så ledsen på min kropp sen missfallet =( Jag har mensvärk ytterst korta stunder och väldigt sällan som gör så ont att det värker både i muffbenet och i rumpan. Det sticker och värker till i brösten ibland och det här har hållit på sen äl som Gyn såg. Och jag har monsterådriga bröst igen (gick så vid förra graviditeten som började försvinna och som är supertydliga igen.)
    men ältest visar väl alltid ett svagt streck... Ta med CB istället så får du klart svar när du har ÄL
  • plutten02

22 gravtester damp ner i bervlådan idag från testlagret...

Så nu är man ju sugen på att börja testa redan i morgon bitti... Äl+5, men jag är ju så medveten om att det är för tidigt...  Glad

Men med 22 test så kan jag nog offra test från redan nu...

• Maho81

Nej mina gjorde inte det innan graviditeten & missfallet. Så hade jag blankt, sen svagt tills det blev starkt för att sen bli svagare och sen blankt igen. Känns som att om jag får svagt på mina ältester som jag alltid kört med förut så lär jag väl få konstant smilegubbe på cbs också =/

• plutten02
    Maho81 skrev 2011-08-02 21:06:26 följande:
    Nej mina gjorde inte det innan graviditeten & missfallet. Så hade jag blankt, sen svagt tills det blev starkt för att sen bli svagare och sen blankt igen. Känns som att om jag får svagt på mina ältester som jag alltid kört med förut så lär jag väl få konstant smilegubbe på cbs också =/
    testa jag vet faktiskt inte...
    Jag har alltid ett svagt streck på testlagrets ÄL stickor... Sen tycker jag dom var svåra att avläsa. Så jag gick över till cb istället.

Nu ska jag köra med testlagrets gravtest denna månade.
  • Maho81

Jag får väl köpa en förpackning cb ältester i morgon och testa med dem också =)

• got2b
    Maho81 skrev 2011-08-02 21:29:23 följande:
    Jag får väl köpa en förpackning cb ältester i morgon och testa med dem också =)
    Jag har också fått väldigt svaga streck på testlagrets ältest. Körde på billiga-testers istället. De fungerade jättebra för mig. Såg tydliga stegringar på dem varje gång.
    Höll på att missa äl en månad pga testlagrets stickor. Hade som tur var ett test från b-t hemma då som jag dubbelkollade med, vilket visade positivt som jag hade misstänkt. Testlagret visade inte fullt utslag då.
    Däremot tycker jag att testlagrets gravtest är superbra. Visar tidigt och tydligt. Det var lite av mina erfarenheter ifall de kunde vara till någon hjälp.
  • Maho81

Meh84: tack! =D Jag har alltid tyckt att testlagrets äl tester har varit kanonbra, tills nu efter missfallet =/ Trir jag ska inhandla lite från billiga tester också och jämföra ^^,

• got2b
    Maho81 skrev 2011-08-02 23:13:08 följande:
    Meh84: tack! =D Jag har alltid tyckt att testlagrets äl tester har varit kanonbra, tills nu efter missfallet =/ Trir jag ska inhandla lite från billiga tester också och jämföra ^^,
    Det gör du rätt i. Vet fler som haft svaga test från testlagret.
  • Together90

Jävla skit korv..

BIM-6 och ett negativt resultat på gravtestet... :( Vafan!!
    Hade ev. en nidblödning eller spottings igår på förmiddagen som idag är borta vad jag kan se men nej ändå negativt på testet.. :(

Ledsen jag blir..

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-03 04:36:41 följande:
    Jävla skit korv..

BIM-6 och ett negativt resultat på gravtestet... :( Vafan!!
    Hade ev. en nidblödning eller spottings igår på förmiddagen som idag är borta vad jag kan se men nej ändå negativt på testet.. :(

Ledsen jag blir..
    Stoooooooopp!! BIM-6 är jeeeetetidigt!! Om du hade en nidis igår så kommer det ta några dar innan det visar. Även om ägget fäste igår så tar det 2-3 dagar innan du har tillräckligt med hormoner i kroppen för att det ska synas på ett gravtest! Så ta det lugnt! =))

Kram!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3