• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-08-02 09:37:25 följande:
    MCT: Jätte Lycka till idag!!!!!!!!!!!{#emotions_dlg.flower}

Nu är där kanske ett plus. Man kan ana ett streck utan att lysa genom. Men inte tillräckligt för att jag ska känna mig säker. Men som sagt så är det väl varannan dag som HCG fördubblas. Så imorgon eller ikväll så kanske.

BIM-3 idag...... (el -4)   

Åhhh, försiktigt JIPPIE  här med! Du, har du progesteron eller trombyl? Kan du annars kräva det pronto? Det skadar ju inte att prova... Håller tummarna, gumman!  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-08-02 09:59:35 följande:
    Nu gäller det, MCT, mina tummar är knutna för dig och dina små!!!! All lycka till vännen! Hjärta

Jowian, härligt att det blir starkare!! Det är ju fortfarande några dagar till bim så inte konstigt att det är svagt, tror på dig! Min doktor, överläkare som genomför den större mf-studie, sa att varje gång man blir gravid, även för oss med flera mf, har man stora chanser att det går bra, utan någon behandling alls. Kommer inte ihåg exakta procentsatsen, men den var förvånande hög!! Försök att tänka på det, det är större chans att det går bra än att det inte gör det!! Kram till dig!!

Tack för allt stöd i går när jag var helt nere i min depp-håla, vad skulle jag göra utan er!! Nu är jag lite gladare igen, vill bara få mensen igång ordenligt o överstökad, så vi kan få nya chanser!! Beställde progester-all igår, hoppas den kommer snart! Är fortfarande lite sur över att jag inte får tillgång till pergo den här månade pga att de har sommarstängt!!

INGEN SOM HAR LITE PERGO ÖVER???

Puss på er!!
    Mimmipluttan, JAG har! Inboxa mig din adress, så ska jag gräva fram det snarast...

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

Gulledig, SOMA!!! Hjärta Jag inboxar, så kan du väl svara med vad du vill ha för dom och ett kontonr?

Blir helt röd över att det finns så fina människor som du, TACK!!!

• MCT79

Allt gick braaaa... Två små som växer så det knakar... De är 3-4 dagar före enligt senaste mens och han mätte flera ggr och det skiljer bara någon mm mellan dem... GLAD!!!!

• JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-08-02 10:22:04 följande:
    Åhhh, försiktigt JIPPIE  här med! Du, har du progesteron eller trombyl? Kan du annars kräva det pronto? Det skadar ju inte att prova... Håller tummarna, gumman!  

Ringer jag till BM då?
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-02 10:29:58 följande:
    Allt gick braaaa... Två små som växer så det knakar... De är 3-4 dagar före enligt senaste mens och han mätte flera ggr och det skiljer bara någon mm mellan dem... GLAD!!!!
    KANON... GRATTIS!!! Då är det bara att vänta dig två stycken nu då. Glad Vilken vecka är du i nu???
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-08-02 10:29:58 följande:

Hjärta Ooohhh vad glad jag blir! Hela benen och armarna blev helt piggiga  Gud vad kul! Detta är du värd.
  • JoWiAn

Tänkte att jag vänta till BIM och ringer då. Då vet jag ju säkert om det är ett plus. Vill att de ska bli starkare så att de inte är ett tidigt MF och mensen kommer som den ska.
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-08-02 10:26:31 följande:
    Gulledig, SOMA!!! Hjärta Jag inboxar, så kan du väl svara med vad du vill ha för dom och ett kontonr?

Blir helt röd över att det finns så fina människor som du, TACK!!!
    Pengar vill jag inte ha, som jag skrev får du se det som en försenad födelsedagspresent istället! Jag är bara glad om jag kan hjälpa till... Hjärta 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-08-02 10:31:03 följande:
    Ringer jag till BM då?
    Ja, eller nån privat kanske? Men jag skulle göra det snarast, för om det är vad din kropp behöver, så behövs det snarast för att inte riskera att det släpper igen...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3