• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Jag känner igen det där rosen! Livet rullar mellan 3 faser, vänta på äl, vänta på bim, vänta på att mensen ska ta slut..

Hurra! Min progesteronsalva kom idag, snabbt jobbat då jag beställde den i måndags!!

Ngn som kan säga när ni började med den? Vid utslag på äl-testet??

• LisaVäntar

Härligt. Vi bråkar i ha gjort över hela den förmodade ägglossningen, så här blir inga barn gjorda :(

• HjärtatAlicia

Haha shiiit! Jag är i vecka 5+2 och när jag ätit kvällsmat står magen rätt ut som om jag är i miiiiiiiinst åttonde månaden! :P Blir till att hålla sig hemma tills vi offentliggjort graviditeten :D

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • FruW

Blä för sånt lisa! Hoppas det inte är om något allvarligt och att ni snart är sams igen!! För mig är det ibland så att "skaffa barn" tar över resten av livet. Det känns urjobbigt att missa en äl, men man får inte glömma bort varandra i det här! När jag mådde som sämst sa sambon till mig att vi måste va rädda om varann så det inte slutar med att vi inte ens vill ha barn med varandra.

• Together90

Det är helt sinnesjukt tjejer..helt jävla sinnes detta måste vara falskt!!

Jag tog det där testet nu, jag mörkade ner bilden lite så att ni kunde se det bättre men är detta på riktigt?
    Jag måste köpa ett nytt test... detta kan inte stämma!

Först negativt imorse med RFSU BIM-6 och nu detta med clearblue.. :S
    Vågar jag tro på detta? Har testet funkat? Är jag gravid ? HERREGUD.. jag börjar gråta om detta är sant är jag så lycklig!!!
    Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • FruW

Together jag ser ett + o vågar mig på ett grattis!!

• JoWiAn

Together: Grattis!!! Ser oxå ett plus.

Lite uppdatering här. Fortfarande inget riktigt synligt plus. Börjar fundera på om det är rester från förra. Men har ju fått helt blanka test innan. BIM-2 eller 3 idag. Jag ser fortfarande bara ett tunt tunt tunt streck om jag anstränger mig riktigt noga. O strecket  syns riktigt i ljuset så fort det torkat....

Kännns surt. Ge mig ett ordentligt plus eller mens.... Nu känns de som hoppet är ute. Fortfarande tjocka "innan ÄL" flytningar.  

• MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-03 20:16:22 följande:
    Together: Grattis!!! Ser oxå ett plus.

Lite uppdatering här. Fortfarande inget riktigt synligt plus. Börjar fundera på om det är rester från förra. Men har ju fått helt blanka test innan. BIM-2 eller 3 idag. Jag ser fortfarande bara ett tunt tunt tunt streck om jag anstränger mig riktigt noga. O strecket  syns riktigt i ljuset så fort det torkat....

Kännns surt. Ge mig ett ordentligt plus eller mens.... Nu känns de som hoppet är ute. Fortfarande tjocka "innan ÄL" flytningar.  
    När har du bim??
    Together90 skrev 2011-08-03 19:18:59 följande:

Det är helt sinnesjukt tjejer..helt jävla sinnes detta måste vara falskt!!

Jag tog det där testet nu, jag mörkade ner bilden lite så att ni kunde se det bättre men är detta på riktigt?
    Jag måste köpa ett nytt test... detta kan inte stämma!

Först negativt imorse med RFSU BIM-6 och nu detta med clearblue.. :S
    Vågar jag tro på detta? Har testet funkat? Är jag gravid ? HERREGUD.. jag börjar gråta om detta är sant är jag så lycklig!!!
    Men tydligt ju! Jisses vilken skillnad från i morse! =)
    LisaVäntar skrev 2011-08-03 18:26:51 följande:
    Härligt. Vi bråkar i ha gjort över hela den förmodade ägglossningen, så här blir inga barn gjorda :(
    Fasen vad trist... bråkat såpass att det inte är läge för försoningssex?....
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-08-03 20:20:51 följande:
    När har du bim??
    På fredag eller lördag......
  • JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-08-03 18:26:51 följande:

Jag röstar oxå på försoningsex!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3