• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-03 20:22:22 följande:
    På fredag eller lördag......
    håller tummarna att det fetar på sig snart! både du och plusset! =)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Nä, inget försoningssex här inte :( bättre nu iaf, men eftersom vi bråkat om sex o att göra barn så blir det inget försoningssex.. Möjligtvis med kondom ;) kanske måste börja tänka på att ta hand om varandra o inte bara göra barn (mina tankar..)

Härligt together!!!

Men jowian då :( hoppas det blir starkare!! Tänk på vad som skrevs innan, att bara 50% plussar på BIM-2 eller vad det var :)

• Saftmedbulle
    LisaVäntar skrev 2011-08-03 21:55:48 följande:
    Nä, inget försoningssex här inte :( bättre nu iaf, men eftersom vi bråkat om sex o att göra barn så blir det inget försoningssex.. Möjligtvis med kondom ;) kanske måste börja tänka på att ta hand om varandra o inte bara göra barn (mina tankar..)

Härligt together!!!

Men jowian då :( hoppas det blir starkare!! Tänk på vad som skrevs innan, att bara 50% plussar på BIM-2 eller vad det var :)
    Ja, det är jättevikigt att inte glömma bort varandra i bebisverkstaden - speciellt i uppförsbacken, tror jag... Vad skönt att det är bättre! (det är nog jobbigt för honom oxå...)
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-08-03 21:55:48 följande:

Härligt together!!!

Ja den biten är jätteviktig... det är så lätt att tappa varann på vägen...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-08-03 18:14:55 följande:
    Jag känner igen det där rosen! Livet rullar mellan 3 faser, vänta på äl, vänta på bim, vänta på att mensen ska ta slut..

Hurra! Min progesteronsalva kom idag, snabbt jobbat då jag beställde den i måndags!!

Ngn som kan säga när ni började med den? Vid utslag på äl-testet??
    Och pergon borde komma idag...

Jag tror man ska börja med salvan dagen efter äl, jag provade i två mån och fick mens på BIM-5 ena gången och BIM-3 andra gången, men jag tror jag började för tidigt då. Håller tummarna nu, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Together90 skrev 2011-08-03 19:18:59 följande:

Ser onekligen ut som ett plus, håller tummarna!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

Underbart SoMa!! :D tack igen!!! Då gör jag nog så att jag börjar med krämen efter utslag på stickan, ska bli spännande att se om det har någon effekt!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-08-04 08:28:54 följande:
    Underbart SoMa!! :D tack igen!!! Då gör jag nog så att jag börjar med krämen efter utslag på stickan, ska bli spännande att se om det har någon effekt!
    Inget att tack för alls, pluttan!
    Ja, vänta du... Vill ju inte att det ska bli så för dig att den kommer för tidigt, man blir så himla besviken då
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Saftmedbulle

En liten fråga bara...

Den här tråden ligger under kategorin "BIM-lista". Jag kollade i trådstarten under BIM-lista, men den senaste är från januari... stämmer det? Fattar inte riktigt... skulle gärna hänga här, men vet inte hur :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3