• Achillea

Vad använder du för shampo?

Som frågan lyder, vad använder du för shampo, alltså sort?
    Om det inte är någon av ovanstående så berätta gärna vad du använder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad använder du för shampo?
  • Stinky

Just nu använder jag "Tresemme", och tycker den är jättebra! Men jag är inte den som är den, och varierar shampoo väldigt ofta för att hårbotten och håret inte ska vänja sig.

• Stinky
    tjej87 skrev 2010-05-20 21:40:36 följande:
    Ni som använder TRESemme, är det så bra som reklamen säger att det är? Jag har funderat på att prova men vet ingen som använder det... Just nu använder jag Loreal Elvital.
    Hur schampoo och balsam fungerar, varierar från individ till individ. På mig funkar Tresemme jättebra, men det är inte alls säkert att det funkar lika bra på dig.
  • Taggiz

Inget schampoo alls. Oftast bikarbonat eller honung eller bara balsam.

• Joico
    Ni som använder TRESemme, är det så bra som reklamen säger att det är? Jag har funderat på att prova men vet ingen som använder det... Just nu använder jag Loreal Elvital.
    Jag har inpackningen och tycker den är skitbra, så jag har köpt schampot nu.. Det är helt klart lovande! Och alla omdömen är ju positiva, vad jag har läst o hört
  • MandyLane

Silverschampo. Jag är superblonderad så det hjälper till att behålla håret så.

• I have a kid

frisör SCHAMPO

tigi s Factor både balsam å schampo

SKULLE aldrig sätta skit  i mitt hår som wella,dove,frutisc

uchh det sabbar håret

• I have a kid
    Rekomenderar    tigi s factor

super bra =)
  • amorvincitomniia

Dermanord :)
    är förövrigt glad att se att så många använder kvalitetsprodukter! Frisören i mig lider inombords när folk köper shampoon och hudvård på maxi.. packad med tensider och utspätt med vatten för att hålla nere priset...

Svar på tråden Vad använder du för shampo?