Vad använder du för shampo?
Som frågan lyder, vad använder du för shampo, alltså sort?Om det inte är någon av ovanstående så berätta gärna vad du använder
Har varit en riktig schampoo snobb och andvände inget annat än Bumble and Bumble och Redken i mitt fula hår. Så testade jag Fructis här för några veckor sedan och det är faktiskt det bästa jag har haft på väldigt länge!! Kanske beror det på att jag är gravid eller så är det helt enkelt så att ett dyrt schampoo inte behöver vara bättre än ett billigt (dock så skulle jag passa mig för ica maxi shampoo)
Däremot så tycker jag det är helskumt att vissa inte andvänder schampoo alls. Man kan ju köpa ett ekologiskt om man vill vara mån om miljön och sitt hår.
Goldwell "Inner effect" tror jag att det heter. Det är i alla fall för färgat hår.
Annat. Brukar variera mellan att köra med rasullera eller bara vatten. Nån gång ibland använder jag tvättnötsavkok. Schampo har jag inte använt på över tvåochetthalvt år =)
Annat. Just nu Änglamark men jag gillar även Barnängen
Jag använder aldrig schampo. Jag tvättar håret med antingen balsam, bikarbonat eller ägg.
Jag använder John Friedas Brilliant Brunette.
Brukar köra varannan flaska det och varannan flaska Brjörn Axéns volymshampo.
Clerasil
helst med citron
Annat: Just nu Redken. Annars oftast KMS.
Aussie. Det bästa jag någonsin provat. Och jag har testat många...