NAKEN!
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Vänner av samma kön känner jag inget problem att vara naken tillsammans med, men om deras respektive skulle vara med skulle det nog kännas rätt obekvämt.
nja nertill vill jag väl inte vara helt naken, men upptill spelar ingen roll... tycker dock inte om mina tuttar eefter tre graviditeter o så men de får la gå... men hellst så har jag bikini, eller underkläder på...
När jag umgås med mina vänner eller bekanta så är vi aldrig nakna. Men kan nog va för vi mest är ute och festar tillsammans.
Vill inte vara naken med folk jag är släkt med eller folk jag vet är tända på mig men som jag inte gillar tillbaka... annars inga problem. Kön kvittar.
Är aldrig naken med andra utom sambon, badar inte bastu alls och känner ingen med badtunna, i det senare skulle jag ha badkläder på mig av hygieniska skäl (skulle inte vilja bada i badtunna där folk har varit nakna i)
Känner mig obekväm. I bikini också. Min man känner jag mig inte obekväm inför däremot..
No worries! Ser de mig som ett sexobjekt ser jag det som en komplimang. Knappast trolig komplimang men ändå. Nakenhet måste inte vara sexig lika lite som sexighet måste vara naken.