NAKEN!
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
På senare år blir det inte så mycket sådant men i princip har jag inga problem alls med att vara naken. Det beror nog på att jag tränat en del på det i unga år. När man har varit naken ett tag struntar man i det. När man har sett en eller flera kvinnor nakna i några timmar blir det inte lika laddat som vid de första ögonblicken. naturfolk är ju nakna hela tiden och de sexar självklart inte hela tiden.
Det händer allt att vi e nakna med folk vi känner... T ex vid bad ute på någon ö i skärgården med kompisar, eller vid bastubad om det e OK för ALLA i sällskapet.
De gånger som inte är naket är ofta om det är nya folk med eller någon av motsatta könet..
men ibland säger de att det OK om vi är men de behåller bikini eller handduk på!! Inget konstigt alls.. Alla har väl sätt en naken kropp!!!
själv har jag en bakgrund där nakenhet var en naturlig nödvändighet Och har man då från början varit med om att nakenheten i sej inte har ett dugg med sex att göra så är det inget problem Man går ju inte fram o kysser ngn bara för man ser munnen på vederbörande
Är aldrig naken med andra utom sambon, badar inte bastu alls och känner ingen med badtunna, i det senare skulle jag ha badkläder på mig av hygieniska skäl (skulle inte vilja bada i badtunna där folk har varit nakna i)
Vet inte hur jag skulle reagera men jag tror inte att könet spelar så stor roll. Snarare hur nära vän man är. Tveksamt om jag skulle glida ner naken i grannens badtunna. Näcka på en skärgårdsö eller en nudiststrand med okända känns lättare.

Med rätt vänner dvs. dom vi har känt lääääänge och som vi är avslappnade med så kan vi bada, basta, byta om eller vara nakna med utan minsta problem.
Nu bastas det tyvärr inte så mycket, och inget tunnbadande heller. Skulle det vara så så tror jag nog inte jag skulle bry mig så mycket. Speciellt inte om lite alkohol intagits.