• Anonym

NAKEN!

Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det

• Svar på tråden NAKEN!
  • Akkakk

Jag får väl erkänna att jag är naken inför mina vänner ganska ofta, och de inför mig. Men så har vi nog en inte så lite mer avslappnad inställning till nakenhet än de allra flesta.

• Anonym

Har inga som helst problem att vara naken med okänt folk, på en nakenstrand, offentlig bastu o.s.v... Lite mer pinsamt med nära vänner av ngn anledning...

• Anonym

Som man får jag väl säga att jag måste bekräfta en dels misstankar: Jag kan inte vara tillsammans med nakna kvinnor utan att tända på deras nakna kroppar. (Dock kan jag sköta det snyggt och undvika stånd och att stirra)

• Paxton
    Anonym skrev 2012-01-23 13:10:18 följande:
    Som man får jag väl säga att jag måste bekräfta en dels misstankar: Jag kan inte vara tillsammans med nakna kvinnor utan att tända på deras nakna kroppar. (Dock kan jag sköta det snyggt och undvika stånd och att stirra)
    Fast det är väl inte onormalt? Jag kan också bli tänd av en fin kropp, dock inte vilken naken kille som helst. 
    Game over man. GAME OVER!
  • Anonym
    Paxton skrev 2012-01-23 13:25:11 följande:
    Fast det är väl inte onormalt? Jag kan också bli tänd av en fin kropp, dock inte vilken naken kille som helst. 
    nej, inte onormalt, men många här försöker ju påskina att det är det naturligaste i världen att vara nakna med varandra och att det absolut inte finns ngt sexuellt med i tankarna... (jag tror att väldigt många njuter lite av att se sina vänner och bekantas kroppar...)
  • Anonym (Sanna)
    Anonym skrev 2012-01-23 14:20:18 följande:
    nej, inte onormalt, men många här försöker ju påskina att det är det naturligaste i världen att vara nakna med varandra och att det absolut inte finns ngt sexuellt med i tankarna... (jag tror att väldigt många njuter lite av att se sina vänner och bekantas kroppar...)

Spela roll då. Om alla är nakna så är det ändå rättvist för då kan alla kolla hur mkt eller lite dom vill o alla syns lika mkt. Bryr mig inte om vad mina vänner tänker eller inte tänker om min kropp. :) Fast lite snygg är jag kanske :P
  • lindalina

inga problem, jag är dösnygg :) haha nej men, allvar... vill folk titta så, det är en kropp som alla andra kroppar.

• Anonym
    Anonym (Sanna) skrev 2012-01-23 14:24:47 följande:
    Spela roll då. Om alla är nakna så är det ändå rättvist för då kan alla kolla hur mkt eller lite dom vill o alla syns lika mkt. Bryr mig inte om vad mina vänner tänker eller inte tänker om min kropp. :) Fast lite snygg är jag kanske :P
    Precis, i själva verket gillar många att bli tittade på och att titta... Men offentliga versionen är naturligtvis att inget sker, ingen tittar och vi är bara så naturliga och trevliga tillsammans Skrattande
  • Anonym (Sanna)

Klart man kikar lite. Men då man sett varann några ggr tidigare så känns det inte som det är alltför spännande längre. Man blir fort avtrubbad. Iaf blir jag det.

• Platypus
    Anonym (Sanna) skrev 2012-01-23 14:39:40 följande:
    Klart man kikar lite. Men då man sett varann några ggr tidigare så känns det inte som det är alltför spännande längre. Man blir fort avtrubbad. Iaf blir jag det.
    Håller bara med
Svar på tråden NAKEN!