NAKEN!
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Jag får väl erkänna att jag är naken inför mina vänner ganska ofta, och de inför mig. Men så har vi nog en inte så lite mer avslappnad inställning till nakenhet än de allra flesta.
Har inga som helst problem att vara naken med okänt folk, på en nakenstrand, offentlig bastu o.s.v... Lite mer pinsamt med nära vänner av ngn anledning...
Som man får jag väl säga att jag måste bekräfta en dels misstankar: Jag kan inte vara tillsammans med nakna kvinnor utan att tända på deras nakna kroppar. (Dock kan jag sköta det snyggt och undvika stånd och att stirra)
inga problem, jag är dösnygg :) haha nej men, allvar... vill folk titta så, det är en kropp som alla andra kroppar.
Klart man kikar lite. Men då man sett varann några ggr tidigare så känns det inte som det är alltför spännande längre. Man blir fort avtrubbad. Iaf blir jag det.