NAKEN!
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Inga problem med nakenhet här!
inte så bekväm... så försöker att skyla mig.
Lite lustigt egentligen - de flesta har lättare att visa sig nakna inför totala främlingar än inför människor de tycker om, respekterar och litar på. Sjukt när man tänker på det. Vem om inte dina vänner ska respektera dig med dina fel och brister, se dig som en person och inte som ett kön eller sexobjekt?
Bastar aldrig påklädd. Ofta med mixade sällskap. Ibland med handduk runt om någon är störs över att de måste stirra mig mellan benen.
Jag har gått en del kurser där det bastats, ibland mixat. Inget annat än möjligtvis handduk har burits.
Blygheten la jag av med för minst 10 år sedan.
Inga problem alls.
brukar aldrig vara naken med vänner, visst att man tränat ihop och sett varandra byta om men skulle kännas konstigt att sitta och basta ihop.. eller sola osv..
dock händer det ibland att jag bastar ihop med syster och svåger men aldrig helt naken,alltid en badhanduk runt sig...
Blir mer liberal med nakenhet ju äldre jag blir. (24 nu) Tyckte det var superjobbigt när jag var yngre, både med andras och min egen nakenhet. Men det slog mig härom året att jag blivit en av "nakentanterna" på badhuset haha, som tar på deodorant innan jag tar på mig trosorna ibland.
Lite blyg med just könet är jag fortfarande inför manliga vänner och bekanta, jag brukar vända rumpan till om vi byter om tex. Badar vi bastu brukar jag ha handduken för också. Bröst och rumpa går bra.
Nu tänker jag att det finns fan inga nyheter på min kropp, alla har väl sett en naken kvinna förrut. Tjock är jag dessutom, men jag dallrar som jag vill.