NAKEN!
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det
Jag har inget emot av att byta om eller näcka mig inför andra. Däremot tycker jag illa om folk som ideligen ska näcka sig. Tror de att man är intresserad?
Skulle aldrig i livet vilja visa mig naken inför mina vänner. Menar då HELT naken, pratar in om badkläder. Förstår inte varför man skulle vilja vara det heller, framför allt inte inför manliga vänner.
Är aldrig naken med andra utom sambon, badar inte bastu alls och känner ingen med badtunna, i det senare skulle jag ha badkläder på mig av hygieniska skäl (skulle inte vilja bada i badtunna där folk har varit nakna i)
Jag har inga problem med det alls , vill folk titta så visst!
Inga problem med att vara naken inför vänner.
Är de riktiga vänner så accepterar de mig för den jag är inte för hur jag ser ut, oavsett om jag har kläder eller ej.
Är av åsikten att bastu, badtunna och liknande ska badas naket förutom en liten handduk man kan sitta på i bastun