• Anonym

NAKEN!

Hur känner ni er med att vara nakna med vänner o bekanta, tänker på i bastun eller batunnan? har ni svårt med det eller ni har inga problem med det

• Svar på tråden NAKEN!
  • Anonym (Karl)
    Anonym skrev 2012-01-23 14:27:52 följande:
    Precis, i själva verket gillar många att bli tittade på och att titta... Men offentliga versionen är naturligtvis att inget sker, ingen tittar och vi är bara så naturliga och trevliga tillsammans Skrattande
    Jag bastade en gång med syrran och hennes polare. Jag var 16. Syrrans polare var döhet, kunde inte slita ögonen från henne.  Satt där med världens fräs och handduken över. Syrran gick ut efter ett tag och strax efter det blev jag av med oskulden. Jag var 16, hon 19. Får stånd bara av att tänka på det nu fast det snart har gått 20 år.

Så så avslappnad var den nakenheten
  • Anonym
    snäckansand skrev 2012-01-24 15:38:31 följande:
    med att stirra?
    Han syftar nog på trådstarten... Men att någon stirrar är ju så klart pinsamt... Det gäller att göra det diskret, som alla andra. (som självklart också fluktar)
  • Anonym
    snäckansand skrev 2012-01-24 15:41:54 följande:
    mest svårt att inte stirra på de andra kvinnorna faktiskt...
    Ha ha, men där har ni ju alla chanser, överallt, på badhus, gym, whatever... vilken lyx!
  • Peter den store
    snäckansand skrev 2012-01-24 15:41:54 följande:
    mest svårt att inte stirra på de andra kvinnorna faktiskt...
    Klart man tjuvkikar lite, man är ju nyfiken?!
  • Khitele

Nakenhet och kåthet(fysisk)/tåkhet (psykisk) är naturligt.
    Bara att acceptera. Och vem skulle skulle ta illa upp om man får en komplimang:"Ursäkta, du är så snygg så jag har svårt att låta bli att titta.
    Åtminstone jag skulle bli smickrad.

Men skulle nog kännas lite konstigt om man står och försöker teckna av en man "där man ser den börja växa" på en krokikurs. Ska man harkla sig och säga, Ursäkta, kan du stå still då ?

• Peter den store
    Khitele skrev 2012-01-24 15:51:33 följande:
    Bara att acceptera. Och vem skulle skulle ta illa upp om man får en komplimang:"Ursäkta, du är så snygg så jag har svårt att låta bli att titta.

Men skulle nog kännas lite konstigt om man står och försöker teckna av en man "där man ser den börja växa" på en krokikurs. Ska man harkla sig och säga, Ursäkta, kan du stå still då ?
    Ja precis, ursäkta kan du krympa tillbaks den?
  • Anonym
    allmänt skrev 2012-01-21 15:46:17 följande:
    Tjock är jag dessutom, men jag dallrar som jag vill.
    Det gör du rätt i! Solig
  • Anonym (Karl)
    Khitele skrev 2012-01-24 15:51:33 följande:

Men de som går krokikurser tittar väl bara på mannens penis på rent professionella grunder. Eller inte.
  • Anonym
    Casandra skrev 2012-01-25 11:40:02 följande:
    Älskar att gå naken :)
    Bara för att det är skönt, eller också för att du gillar att bli tittad på? Flört
  • Casandra
    Anonym skrev 2012-01-25 11:50:06 följande:
    Bara för att det är skönt, eller också för att du gillar att bli tittad på? Flört
    Både och så klart ;)
  • Mattias39
    Casandra skrev 2012-01-25 11:51:43 följande:
    Både och så klart ;)
    Samma här...faktiskt :)
  • Casandra
    Mattias39 skrev 2012-01-25 11:53:20 följande:
    Samma här...faktiskt :)
    Jag visst är det härligt, längtar tills badsäsongen kommer :)
  • Hannibal06
    Casandra skrev 2012-01-25 11:56:43 följande:
    Jag visst är det härligt, längtar tills badsäsongen kommer :)
    Ja man längtar verkligen. Så skönt att vara naken på en strand. Helt underbart. Älskar det.
Svar på tråden NAKEN!