Puff81 skrev 2010-06-09 12:33:40 följande:
Skvaddro: Ja, barnvagnsdjungeln är ju trevlig, det finns ju en hel del att välja på. När vi fick Hampus 06 köpte vi en BRIO kombi med hårdlift och knäledsstyre (tror jag det hette). Då bodde vi i lägenhet på Haga och det var smidigt att bara bära med sig liften in. Nackdelen med den är att suffletten kunde fått var lite större, den känns lite kort. Men annars har en fungerat bra, väldigt bra lastutrymme under vagnen vilket är bra när man handlar.
IsaCMoJs: Jo det är Elena som jag har. Vet inte vad jag tycker om henne ännu. Än har det fungerat bra men jag har andra dåliga erfarenheter av henne vid ett cellprovstagning då det gjorde ont och blödde en del. Men jag ska fortsätta att ge henne en chans men trivs jag inte så ska jag byta, om jag kan med. Jag har ju rätt till det om jag vill.
Har idag varit på mitt andra besök hos barnmorskan. Allt ser bara bra ut, men jag har tidiga sammandragningar. Hade det med nr 1 oxå. Måste nu sluta att instruera på USM och välja andra träningsformer där jag inte belastar magstödet. Jag kör just nu mest Body pump, men nu får jag bli vilande från det. Får väl börja med vattengympa eller bara bli bättre på promenader helt enkelt. Vikten var rätt OK ändå, trodde att jag hade gått upp mera.
Nej nu tillbaka til barngruppen, rasten är slut.
Vi hörs allihopa!!
USM? Då måste du veta vem maria sjögren är?
Hon är min allra kära brudtärna. :)