• Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Vad vi kämpar jag å min sambo- varje månad. Privar inte ägglossning varje månad. Men ändå får vi inte till ngt syskon till vårt barn.... Jag känner mig hopplös, ledsen, stressad, uppgiven, arg- Ja allt!
    Tänk inte på det- jo tjena- vem kan släppa detta? Man känner ju när det är äglossning- klart man tänker på bebbe då. Man känner mensen- klart man hoppas på gravsymtom då...

VARFÖR kan vi inte få till det?
    Mannen är äldre så det är väl lite anledning till att jag vill att det ska hända NU och inte om några år..
    Plus att jag vill att det ska vara någolunda jämnåriga syskon. Vårt första blir snart 3...

Har försökt i 15 månader nu....

Usch och blä..

Vad ska jag säga mer- Jo- såklart har alla mina vänner med barn 2 st. Grannarna runt omkring har 2 barn eller fler.

Varför ska det så vara så svårt för oss? De har väl oxå önskat sig syskon till deras barn- OCH lyckats?
    Fan.
    Okej, vi vet att mannen har lite färre å slöa simmare, men vi har ju lyckats en gång iaf.... Fast det tog ju oxå tid...

Skulle kunna älta i evigheter... Några fler som inte får till tvåan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 20:48
    Hihi, vad är det jag har skrivit i början?
    Ska naturligtvis stå att vi prickar in ägglossning varje månad!! Var nog lite stressad =)
  • Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??
  • Anonym (Lilla jag)

Mensillamåendet gick över under fm, nu bara dragningar i tjejmagen igen...
    Test igen i morgon.
    Jag bara måste.
    Kan inte låta dgr gå.....
    Nervös!!

• Anonym (vill också)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2010-07-26 21:56:24 följande:
    Mensillamåendet gick över under fm, nu bara dragningar i tjejmagen igen...
    Test igen i morgon.
    Jag bara måste.
    Kan inte låta dgr gå.....
    Nervös!!
    Oj, att du vågar testa varje dag, jag hoppas hellre ett par dagar... vågar inte få det i vitt att det inte är...
  • Anonym (Lilla jag)

Har faktiskt inte känt så här mkt så länge innan, det MÅSTE bara vara ngt!
    Så jag vill veta så fort som möjligt, så jag inte behöver hoppas..
    Fast å andra sidan, visar det negativt hoppas man ändå fram tills mensen kommer,..
    Känner ju mig lite knäpp med alla tankar som snurrar runt...  =)

• Anonym (Lilla jag)

"Inte gravid"

Så mensen kommer väl i dagarna..

Ngn som har erfarenhet av att digitalt test kan ge neg besked innan BIM? Skulle köpt vanligt med det blev lite fel i ivern...

eller så får jag inse fakta...jag är skengravid...

• Anonym (Lilla jag)

Men alltså...jag är lite knas.....började leta i forumen om det står ngt om cb digital... Läste en tråd där det digitala har gett neg besked å andra positivt....pga att strecket är så svagt så det digitala ej kan läsa av det...så några hade plockat isär testet å kollat på stickorna...klart jag var tvungen att göra det...å såg ett streck dör brevid kontrollstrecket..

FASEN att jag ska vara så nojig! Så nu sitter jag här igen....å undrar....
    Nåja. Lugn å fin. Om några dgr vet jag ju...

• Anonym (vill också)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2010-07-27 21:04:26 följande:
    Men alltså...jag är lite knas.....började leta i forumen om det står ngt om cb digital... Läste en tråd där det digitala har gett neg besked å andra positivt....pga att strecket är så svagt så det digitala ej kan läsa av det...så några hade plockat isär testet å kollat på stickorna...klart jag var tvungen att göra det...å såg ett streck dör brevid kontrollstrecket..

FASEN att jag ska vara så nojig! Så nu sitter jag här igen....å undrar....
    Nåja. Lugn å fin. Om några dgr vet jag ju...
    Eller så får du köpa ett till vanligt och testa imorgon
  • Anonym (Lilla jag)

Mens.

• Anonym (vill också)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2010-07-28 09:42:08 följande:
    Mens.
    Så trisst, du som hade hunnit börjat hoppas igen. Hoppas på bättre lycka nästa gång!
  • Anonym (Lilla jag)

Mensen kom aldrig igång idag....Konstigt.... Men det var ju minus på testet i morse. Sen en timma senare lite blod på pappret. Men inget mer. Inte ens symtom....

• Anonym (vill också)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2010-07-28 20:59:58 följande:
    Mensen kom aldrig igång idag....Konstigt.... Men det var ju minus på testet i morse. Sen en timma senare lite blod på pappret. Men inget mer. Inte ens symtom....
    Hm då kankse du har lyckats iaf... Får ta och fortsätta hålla tummarna för dig!

Själv kör vi på "mys" varje dag och hoppas på att det tar sig, inga ursäkter godtas här, känns inte alltför romantiskt eller upphetsande, tyvärr.... Hoppas verkligen att det tar sig denna månad innan "alla" kompisar med BF i augusti ploppar! Vet inte om jag kommer att överleva att se deras nyfödda utan att vara gravid!
Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??