Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

BamBam skrev 2010-08-10 00:09:47 följande:
    Nä, jag är en iskall motherfucker så jag skulle bara säga die!
    Jag veeeet!
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    a75nnna skrev 2010-08-10 00:11:59 följande:
    Men allvarligt, är anlädare ett riktigt ord?
    Nej. Det är ett ickeord. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow

Nu går jag och lägger mig i min pyttelilla jävla säng med en man som snarkar som ett godståg i ena örat och en hund som snarkar som liten irriterande vinkelslip i andra.  

God natt. 

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-10 00:14:52 följande:
    attans det är jag inte.

Måste bara meddela att jag känner mig lite berusat lycklig inte bara av Mad Ass försäkran om min viktighet utan jag har just "vunnit" en sås snipa och några tallrikar i engelskt porslin på tradera!  *lycklig*
    Men grattis! Du ser, det är din tur nu! 

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    a75nnna skrev 2010-08-10 00:16:44 följande:
    Om mig? Gråter Trodde vi "gillade" varandra nu? Du har Mad as snow och Mad as snow har mig, går DET bra?
    *viskar* jag tror att det är bäst att inte ställa några frågor till henne alls just nu utan bara köra på som vanligt.

Foten i munnen 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    trollbottom skrev 2010-08-10 00:19:02 följande:
    Låter som du har som jag brukar ha. Fast vi har en stor säng
    Aha, det blir inte bättre av en större säng? *hopplös*

Okej, god natt på er alla höns!

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    a75nnna skrev 2010-08-10 00:21:26 följande:
    Okey. sov gott så ses vi imorgon haha foten i munnen det är jag i ett nötskal
    Skål
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow

Jag är allas eran bitch, sludiskuterat! (men mest BamBams)

I gynekologtråden går det hett till idag igen. Jag tror aldrig att jag har stött på värre stolpskott på FL, och då talar jag inte om TS. 

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2010-08-10 10:45:42 följande:
    Jag är sjuk ok
    Stackars!
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Stinky skrev 2010-08-10 10:45:03 följande:
    Min kära, kan du ge mig en kort sammanfattning av tråden? Den är så... lång.
    En galenpanna till TS startar en helt sjuk tråd om att manliga gynekologer borde förbjudas, för att inte tonårsflickor ska bli våldtagna av dem. Typ. Människor debatterar emot, men främst ett gäng på 4 beskäftiga och ordbajsande kamrater som ser det som sin uppgift att sparka kuken av TS. Till slut reagerar jag och skriver att det börjar likna mobbning och att de sparkar nedåt. Efter detta pekar de på "yttrandefriheten" och att den är hotad på FL, varpå vår kära Bokstavsman (CHSHAYATEYEUIDNIWI what ever) och jag bland annat påpekar att yttrandefrihetslagen inte är applicerbar på ett privatägt internetforum, varpå det tar hus i helvete och de börjar skriva helt gigantiska inlägg utan styckeindelning där vi alla anklagas för att hålla med TS.

Det är detta som är just "guilt by association", ergo = det går inte att tycka att ett gäng människor är jävligt gapiga, raljerande och märkliga i sina uttalanden utan att hålla med den person de debatterar emot. Och jag hoppas att de flesta här känner till både mina och Bokstavsmannens åsikter i det som ingår i anklagelserna, vilket gör det hela än mer magstarkt.  
    Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?