Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

Mariohn skrev 2010-08-10 10:55:42 följande:
    Det är faktiskt lite jobbigt men som du såg är min son duktig på att krypa runt själv när jag inte är så mobil
    Ha ha, så praktiskt!
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    M C skrev 2010-08-10 11:37:02 följande:
    Glöm inte hela dagens inlägg som handlar om att bla du och jag och CGI är mobbare av rang.
    Jag har anmält nåt inlägg, tänkte att det till slut skulle gå in. Meeeen förmodligen inte.
    Bäst idag: människan har inte ens fattat att jag är tjej.*flin*
    I min värld är det helt fantastiskt att registrera sig på ett sådant här forum och sedan gå in och skjuta prick på varenda människa som säger emot en. Efter att man tagit för givet att alla som inte säger emot en håller med en, och inte har relationer med dem man attackerar. Det är ett fullständigt hysteriskt sätt att debattera och sorgligt nog är det ett slöseri med intelligens utan dess like. Framför allt kommer det att behövas rejält med blodtrycksmediciner i framtiden om det ska fortsätta på det här sättet. 

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    BamBam skrev 2010-08-10 11:46:03 följande:

Hej på er.

Hej läckerbit. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2010-08-10 11:47:19 följande:
    Det roligaste är att det inte finns en gråzon. Antingen är man MED ts och MOT alla andra eller tvärtom. Diskussionen om HUR man diskuterar bakas smaklöst in i detta nonsens.

Eftersom jag som nykomling frågade för att sätta mig in, och inte direkt angrep någon, sysslar jag tydligen med "grooming" :´) haha 
    Ha ha, men grejen är att jag har aldrig sett det så tydligt. I ena sekunden vurmas det för inläggsförfattare som hittills inte har sagt emot en ("du har mer rätt än någon annan någonsin har haft" typ). Sedan vänder man på en hand och bara "HÄLSA TS!!" så fort man får mothugg. Extremt jävla underhållande och beklagligt på en och samma gång.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    M C skrev 2010-08-10 11:46:57 följande:
    Hahhaa, jaaaa... *letar lite vita piller för att få lite ro på hjärtat*

Nu såhär efter att jag klappat till lite hårdare ska jag ta lite paus. Pannkakspaus tydligen.
    Jag älskar dig för att du är så klok och rakryggad: en sann rationalist med det varmaste hjärtat.

(nu ska jag panikstäda innan vi får gäster, helvete!) 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2010-08-10 11:53:52 följande:
    hahahaha jag vet. "HÄLSA TS" :´´) Jag förstår inte ens vad man vill ha sagt med det :´)
    Man vill ha sagt att man är en liten hysterika som aldrig har ägnat sig åt avancerad diskussion tidigare, bortsett från de sporadiskt återkommande sådana med den närmaste familjen där alla tycker att man är "oerhört intelligent och borde skriva en bok". Att ens misshandel av både det svenska språket och av fenomenet "diskussion" i sig är fullständigt alarmerande, glömdes det bort att påpekas någon gång under den medhårsstrykna barndomen.  
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2010-08-10 12:02:58 följande:
    Jag dammsög nyss katten från topp till tå. Han fes. Jag kan inte vara i detta rummet längre. 
    HA HA HA HA HA! Jag dör.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2010-08-10 12:11:06 följande:
    Det är fasansfullt. 
    Men han fes ju i ren skräck (som en skunk!) för att du dammsög honom.

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2010-08-10 12:15:11 följande:
    Jag har väldigt simpla regler i mitt hushåll.

*Jag bestämmer

* Håra inte ner!

* Om du hårar ner blir du dammsugen!

Du är så fantastiskt störd på ett så positivt sätt. Jag känner med din katt, men samtidigt får man ju förstå dina regler. Själv har jag bara en regel och det är:

*Slickar man sig i hundsnippan och äter sin egen avföring blir det inget jävla pussande av.

Men jag ska testa att dammsuga henne, mer för sakens skull kanske. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-08-10 12:21:46 följande:
    Bara för att ingen bryr sig så vill jag berätta att jag minsann kopplat in tvättmaskin & tumlare, och kör det första pre-washen enl instruktionsboken.
    Jag är för min del jättetacksam för infon. Du verkar leva ett spännande liv dessa dagar.
    Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?