-
Now we're talking! *packar väskan*Leina skrev 2010-08-12 20:02:31 följande:Ok .Visst visst. Kom hit din så smiskar jag din rumpa. Å majj gard,
-
Sjukt! Jag gör exakt samma sak. Dricker vinbärssaften jag gjort idag.Jazza skrev 2010-08-12 21:15:28 följande:Nu dricker jag vinbärssaften jag gjort idag. Den blev fan asgod! *mallig* -
Du ska alltid vara värst. Själv har jag ingenting roligt att tillgå sedan jag blev på smällen. Jag äter en kaviarmacka och inbillar mig att det är lite dekadent, men det håller inte hela vägen.BamBam skrev 2010-08-12 21:23:43 följande:Jag dricker rosévinet som nån califoniasnubbe gjort.
-
Jag är grym på att städa, jag kan förbarma mig över fanskapet.
Skämt åsido så fattar jag inte varför all FL:s samlade energi går till det här jävla stolpskottet. Det sitter klasar med uberintellektuella brudar i hans trådar och ifrågasätter ALLT ALLT ALLT han säger, och han ba "amen typ i MIN religion ba". Helt sjukt. Han är en insekt under min skosula. Inte värt besväret. Fattart inte.
-
Ja. Det är tidigt som fan och ingenting att gå ut med på FB direkt, däremot på FL (who cares?).Jazza skrev 2010-08-12 21:29:32 följande:Men, va? Är du på smällen? VA?
Vi har fått fem missfall under 1,5 år och detta verkar stanna kvar faktiskt. Så jag är jätteglad. Men på extremt dåligt humör hela tiden.
-
Japp! Än så länge åtminstone. Vi får se om det stannar.Mariohn skrev 2010-08-12 21:31:35 följande:Är snö gravid? ?? -
Mariohn skrev 2010-08-12 21:32:12 följande:Det är därför jag inte svarar honom.Exakt därför man inte ska hänga där.Michisen skrev 2010-08-12 21:32:25 följande:Notera att jag inte hänger där. Men så är jag inte überintellektuell heller.Mad as snow skrev 2010-08-12 21:29:45 följande:Jag är grym på att städa, jag kan förbarma mig över fanskapet.
Skämt åsido så fattar jag inte varför all FL:s samlade energi går till det här jävla stolpskottet. Det sitter klasar med uberintellektuella brudar i hans trådar och ifrågasätter ALLT ALLT ALLT han säger, och han ba "amen typ i MIN religion ba". Helt sjukt. Han är en insekt under min skosula. Inte värt besväret. Fattart inte. -
Fina snälla människor. Nu lipar jag lite i smyg. Jag är bara i vecka 9 (fast jag trodde att det var ännu mer tidigt), men efter så många missfall så säger läkaren att allt ser bra ut, alla värden och så. Den sitter där den sitter. Och jag tror faktiskt att det ska sitta kvar den här gången, även om jag förstås är lite rädd att det inte ska göra det. Men då får jag ta det då. Än så länge är jag faktiskt gravid och det är härligt (och för jävligt).
-
(och jag tänker att fördelen med detta forum är att man kan gå ut med sin tidiga graviditet och babbla om det på ett sätt man aldrig skulle göra med sina arbetskamrater eller liknande. Och det är skönt och befriande, och faktiskt precis vad man behöver när man har kämpat så mycket.)Mad as snow skrev 2010-08-12 21:37:06 följande:Fina snälla människor. Nu lipar jag lite i smyg. Jag är bara i vecka 9 (fast jag trodde att det var ännu mer tidigt), men efter så många missfall så säger läkaren att allt ser bra ut, alla värden och så. Den sitter där den sitter. Och jag tror faktiskt att det ska sitta kvar den här gången, även om jag förstås är lite rädd att det inte ska göra det. Men då får jag ta det då. Än så länge är jag faktiskt gravid och det är härligt (och för jävligt). -
*väldigt glad över fina människor i fin tråd*
Nu ska jag gå och hångla lite med min man.
KÖSS!