-
Han som har tusen miljoner tankar och åsikter gällande allt mellan himmel och jord, men som inte kan formulera en enda av dem på ett vettigt sätt utan att ett dussin pers "missuppfattar" honom.CloudBerry 1 skrev 2010-08-14 20:01:12 följande:Vem är den andra då? -
App app app app! Inte så fort, Damen!Lady Ackles skrev 2010-08-14 20:12:54 följande:*följer med* -
Vill du ju inte, vad är det för prat?Lady Ackles skrev 2010-08-14 20:16:51 följande:Men jag vill baka.
-
Har du varit på tårtprovning?Jazza skrev 2010-08-14 20:17:17 följande:Hej. *rapar tårta i tråden* -
Okej, gå då.Lady Ackles skrev 2010-08-14 20:21:29 följande:
(men bara för att jag har en sådan bajskramp) -
*gråter av skratt*Michisen skrev 2010-08-14 20:31:41 följande:Äh, det var ju som sagt knappt nåt att rätta.
Nu ska jag rösta. Först tänkte jag bara att ni skulle få fnissa lite åt en av de roligare kontaktannonssideprofilerna som jag har läst:"Rugguggla 50
Jag är en lutttrad häxa på 50 år som söker en bildad (alt extremt tystlåten) man på minst 185 centimeter. Du ska vara självförsörjande, hel och ren och ha barn med normalt folkvett. Kortklippt och slätrakad med bara en aning hår på bröstet och absolut ingenting på ryggen. Gärna ansat könshår (annars har jag sax.) Du ska springa GöteborgsVarvet (men inte maraton, det slutar bara med att du blir handikappad) och ha årskort på en träningsanläggning, helst Friskis & Svettis. Du är extremt innovativ, men ändå ödmjuk, i sängen. Hus, trädgård och segelbåt är inget hinder så länge jag slipper måla vindskivor, rensa kirskål och skrapa sån där skit som fastnar under båten. Du vill givetvis inget hellre än att följa med på danskurs och börja fjällvandra med mig.
Jag har ingen bild, eftersom ingen har fotograferat mig sedan studenten (så kan det gå när man bara är sambo!) men jag har snygga ben och stora bröst. I den bästa av världar skulle jag önska mig en man som, förutom att äga en entusiastisk kuk, älskade att diskutera livets alla dimensioner, vågade smaka på all mat som serveras och var utbildad sommelier. Men man får vara realistisk: humor är ett krav, katt är OK. Rökning och hund går bort. Om du saknar soffa, har tjock-TV och kan lägga in sill kan du räkna med erbjudande om äktenskap. Resor är visserligen kul, men jag knullar hellre hemma än i en stenhård enkelsäng vid Medelhavet. Skriver du "kramiz" i dina mejl så dödar jag dig (glöm det där med garanterad anonymitet!).
Om min presentation gör dig intresserad så vill jag upplysa dig om att positiv stavas med ett s."
-
Du försvann.Lady Ackles skrev 2010-08-14 20:38:06 följande:Men vännen då. Vill du ha ett microlax?
Men ja, det vill jag.
-
Om det är någon tröst kan jag meddela att jag tycker att det är skitfult med högklackade skor på gravida. Jag får alltid upp små trippande grisar i huvudet (och nej jag förtjänar inte en internetlavett av alla gravida i högklackat som läser detta nu, jag kan inte hjälpa vad jag associerar till).Michisen skrev 2010-08-14 20:45:42 följande:Jag är bara avundsjuk på alla som kan röra sig.
ALLA!
Fast mest avundsjuk är jag på där pinnsmala gravida som har en liten söt kula på magen bara och så joggar de typ förbi mig och så ser jag att de inte bara är nätta och har små söta gravidmagar, nejdå, de knallar dessutom runt i högklackade skor! Förbannade... Jävla... NEJ, jag unnar inte andra att ha det så där bra.
*andas lite* *okej då, flåsar tungt och ilsket* -
Japp! Du ser det framför dig också nu. Nu kan du skratta åt dem.Michisen skrev 2010-08-14 20:52:32 följande:Det ÄR fult! Jag bestämmer och det är fanken sant det du säger! Tre små grisar-tripp är vad det är!Mad as snow skrev 2010-08-14 20:49:07 följande:Om det är någon tröst kan jag meddela att jag tycker att det är skitfult med högklackade skor på gravida. Jag får alltid upp små trippande grisar i huvudet (och nej jag förtjänar inte en internetlavett av alla gravida i högklackat som läser detta nu, jag kan inte hjälpa vad jag associerar till). -
Knorkigt, jag tänkte just på samma film. Men sedan funderade jag på om den inte var lite för...tråkig just nu.Stinky skrev 2010-08-14 21:51:12 följande:Nån här som sett "Vildingarnas land"? Tänkte titta på den ikväll och undrar om den är bra?