Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

Midka skrev 2010-08-13 17:20:09 följande:
    Mad as, grattis!!!!     GråterBabyGravidGråterPlus   Tjohooo!
    Ha ha! Tack! 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow

En fantastisk lista. Jag skulle säga att jag själv är en blandning av Debattören och Borderlinekärringen. Lite beroende på dagsformen. 

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    SimplyTheBest skrev 2010-08-13 20:55:17 följande:
    Asset: inte säkert jag sagt det - GRATTIS{#emotions_dlg.flower}
    Tack du fina! Just nu sitter jag uppsvullen och arg som ett bi med finnar i hela ansiktet och bröst som dunkar som om någon skurit av dem och sedan sytt fast dem igen (med rostig ståltråd), men jag antar att det inte kommer att vara såhär hela tiden. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Jazza skrev 2010-08-13 20:58:02 följande:
    Nejdå, smärtan flyttar sig
    Ja det har jag förstått. Men detta miserabla tillstånd av absolut FULHET och KRAFTLÖSHET och ENERGILÖSHET hoppas jag ska bytas ut mot något annat så småningom. Gravida kvinnor är ju tydligen det vackraste som finns. Men det kanske är när de inte bara ser lite allmänt feta ut?
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Bamilööööve skrev 2010-08-13 21:01:22 följande:
    Är det du...min älskade?! Gråter
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Bamilööööve skrev 2010-08-13 21:07:36 följande:
    The one and only. Kyss
    Åh! Kärt barn har så många tusen namn.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    sär skriven skrev 2010-08-13 21:10:27 följande:
    Alltså jag gillar henne. Hon är viljestark, driven och beslutsam.
    Absolut. Jag ska säga det till min man också, när han får den där räddhågsna flackande blicken...
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    sär skriven skrev 2010-08-13 21:12:34 följande:
    Han borde uppmuntra och uppskatta dej mera. Jag tycker du ska ta i med hårdhandskarna.
    MohaaDemonhaaDemon haa... du vet inte vad du uppmuntrar här. 

Nej då, han är en sådan löjligt fin och omtänksam person. Hans enda misstag var att han gifte sig med Djävulen själv, men han är förblindad av kärlek än så länge och det är min räddning. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Bamilööööve skrev 2010-08-13 21:15:05 följande:
    Hot mama!
    Tack. Min bästa klänning också.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow

Det borde finnas ett epitet till den där listan, på alla dem som hänger i trådar med ständigt samma ämne. De invaderar allt som har med barns funktionshinder eller sexuella övergrepp eller fetma att göra, och så spammar de trådarna fullständigt med en massa beskäftiga Vet-Bäst-Inlägg sida upp och sida ner. Så vill man någon gång diskutera i en sådan tråd där dessa iglar huserar så måste man först skjuta prick på dem så att de håller sig någorlunda på mattan, för att sedan kunna rikta sig till ts eller de andra som skriver. Så jävla tröttsamt med alla dessa människor som är helt övertygade om att de är levande uppslagsverk i ett visst ämne, när de i själva verket bara är helt hjärndöda.

Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?