Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

idiblon yes skrev 2010-06-18 10:24:11 följande:
    Ja, det är komiskt när folk likställer kurvig med att vara en boll. Kan man ha mer fel?
    Jag förstår inte vad det är man har missuppfattat. Ordet kurvig har ju en betydelse liksom? Man kan inte bara ändra den efter sitt eget tycke. 
  • Anonyhm
    Me o Mike skrev 2010-06-18 10:28:26 följande:
    Om min man slår till mig på röven när jag är naken så slutar det ALDRIG att dallra. Så därför känner jag mig astjock!! (är egentligen bara jävligt otränad)
    Då kan han bara smälla till dig på arslet när ni har sex bakifrån och sedan kan ni stå där helt stilla och ändå ha aktivt samlag. Gött. 
  • Anonyhm

hahaha sluta :´) Jag vill inte mer :´)

• Anonyhm

Men guuh vad trevliga ni är dårå. 

• Anonyhm
    lövet2 skrev 2010-06-27 14:45:02 följande:
    Dig har jag ju glömt!

Anonyhm - Så blid och timid efter nickbytet, så jag orkade inte ens ha en åsikt till en början. Så småningom har jag sett att bettet finns kvar om än gömt långt inne!
    Man orkar tyvärr inte
  • Anonyhm
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 15:21:23 följande:
    Synd.. gillade alla dina irriterande-trådar Oskyldig var uppriktigt imponerad av att man kan irritera sig på så mycket
    Jag är uppriktigt imponerad av att folk verkligen tror att man är skitirriterad på riktigt för att man startar heta trådar. Men well. Somliga lever verkligen via nätet. 
  • Anonyhm
    Bedan skrev 2010-06-27 15:23:22 följande:
    Ifall man har ett genuint intresse av att irritera sig och tycker att det är roligt så Skrattande Och nej, detta är inge ägnat som någon kritik mot Anonyhm, jag brukar själv beskriva mig som en person som är överdrivet förtjust i att irritera mig. Det får mig att känna mig så smaaart, haha!
    Ungefär så. När jag fastnar bakom människor som försöker betala med högkostnadsskyddet, mammor som snäser åt folk för att de inte aktar sig för deras lille kalle, bajsberra som luktar skit i livsmedelsbutiken, och idiotmärta som tror att alla på apoteket är intresserade av att höra om hennes hårda häl har jag nog mer kul än blir irriterad egentligen. Jag finner ett nöje i vilka jävla idioter som lyckas överleva. 
  • Anonyhm
    statisk skrev 2010-06-27 15:37:09 följande:
    Mäh. Ni känner ju varandra hela högen. Så nu ska jag som ingen känner öht komma in och röra om i grytan lite.
    Kan ju vara intressant att veta hur ni uppfattas av vanligt löst folk som mig, tänkte jag.

Jag har inte orkat engagera mig i att debattera på lääänge nu, men jag kikar in och förfasar mig i andras debatter med jämna mellanrum. Känns lite lugnare så.

*Trummvirvel*

Vi börjar med TS: Jag älskar dina trådstarter, dock inte alltid din attityd mot andra Fl medlemmar. Men oftast har du en poäng i allt du skriver, och du fick mig att överleva min tid som höggravid förra året, och det är jag jätte tacksam för!

Mad as snow: Du är finemang i de allra flesta sammanhang. Dock har du börjat bli lite... Vad ska man säga. Du har fått en råare ton helt enkelt.

Fidelis: Jag har förstått att många här gillar dig, men har själv inte fattat varför riktigt.

HH: Har ingen särskild uppfattning av dig, men du verkar snäll.

Musen: Jag har förstått att du bor i Frankrike. Det var väl det.

Puss: Ibland undrar jag om du har alla fragglar i samma hage, och ibland är du så jävla vass att det sticker genom skärmen.

Hercule: Jag ler bara jag ser dig faktiskt. Det måste vara din avatar.

To be continued.....
    Haha
  • Anonyhm
    Mad as snow skrev 2010-06-27 15:46:47 följande:
    Jo, jag har förstått att du är student. Men du ska väl bli socialsekreterare om jag inte har fattat det helt fel. Och jag tror att man tjänar på att inte vara offentlig på det här sättet och i det här sammanhanget om man har ett sådant yrke. Saker på nätet har ju en förmåga att inte försvinna. Men det är min personliga uppfattning om hur man bör hantera nätet om man har ett känsligt yrke (eller är på väg att få ett), såsom socialsekreterare eller psykolog eller mentalskötare eller läkare eller... osv. Det är inte en allmän regel alltså, utan min personliga hållning i den frågan.
    Jag håller med. En väninna har nyligen hamnat i trubbel. Hon är socialsekreterare och jobbar med barn och deras umgängesträffar osv. En förälder till ett av barnen kollade upp hennes aktivitet på nätet och vägrar nu låta henne ha ansvar för barnet. Hennes arbetsgivare håller med och hon kommer förmodligen att bli av med jobbet. Jag tycker synd om henne men förstår föräldern. 
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-27 16:17:35 följande:
    Jag får lägga ner samma dag jag tar examen.

Innan dess ser jag inte behovet/poängen.
    Fast jag har aldrig sett dig göra något som skulle kunna vara stötande för någon som förlitar sig på ditt omdöme. Att diskutera rent allmänt är ju inget märkligt. Den dagen du däremot börjar jobba och diskutera ditt arbete öppet på nätet med hänvisning till att "du ju inte nämner namnen på de inblandade" kommer jag skarpt att ifrågasätta om du är rädd om din karriär :- )
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?