Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-28 10:53:23 följande:

Jag gillar Mad As Snow hon är både smart  snygg och rolig! Hennes inlägg är rena fröjden att läsa med oaser av insikt och finurlighet på detta forum bestående till stor del av mental öken.

Japp. Dessutom gillar jag att jag har upptäckt att det finns lite gift i fingertopparna även hos denne eminenta debattör. Det tog ett tag att upptäcka!
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-28 10:54:50 följande:
    200 år gamla barn?
    Anonyhm skrev 2010-06-28 10:53:04 följande:
    Du måste inte läsa  
    Ni är löjliga.
    *krengkt*
  • Anonyhm
    lokisse skrev 2010-06-28 10:56:49 följande:
    vist är det sa men om jag anmäller 100 inlägg om dagen med dom mest pahitiga anledningar sa kommer en viss % att bli anmälda. och om jag da gjör det systematiskt ett par mander har man  ganska snart kommigt upp i tre varningar innom ett ar och blir avstängd.
    Japp. 
  • Anonyhm

Detta problem kan vara väldans märkligt om man redan har suttit avstängd en månad för att man inte uppförde sig och plötsligt dyker någon upp och letar upp gamla trådar sedan INNAN man "satt av sitt straff" och anmäler. Då har man ju redan varit avstängd för dåligt uppförande den tiden men blir det igen. 

• Anonyhm
    Jazza skrev 2010-06-28 11:00:48 följande:
    Åh, typ som när man legat med ngn annan och fått skäll av sin man, som varit arg i ett halvår. När ilskan sen lagt sig, DÅ dyker klamydian upp.... Så jävla segt...

Har jag hört...
    hahaha :´)
  • Anonyhm
    Mad as snow skrev 2010-06-28 11:05:07 följande:
    Det gläder mig att du har sett det. Du är för övrigt skitsnygg och jag har fått för mig att vi har likadana näsor av någon anledning. Förvånad Har hängt upp mig lite på det.
    HAHAHA min näsa är mitt varumärke
  • Anonyhm
    Mad as snow skrev 2010-06-28 11:22:15 följande:
    Jamen, min med. Och det är sällan jag ser den där typen av näsa på någon annan.
    Vi kanske är släkt. Apa som apa liksom. 
  • Anonyhm
    Hercule skrev 2010-06-28 11:57:27 följande:
    Nja, felbedömningar är mänskligt. Om vi antar att moderatorn tar fel beslut i 3% av fallen (siffra gripen ur luften men inte orimlig enligt mig), jag skriver 6 inlägg om dagen och någon får för sig att anmäla varenda inlägg jag har gjort under ett halvår så kan det innebära ca 32 tillsägelser/varningar utan att jag har brutit mot en enda regel.
    Vass iaktagelse. *migräniohn*
  • Anonyhm
    JAG är BÄST skrev 2010-06-28 12:58:14 följande:
    Kan inte annat än skriva under där. Jag har fått varningar & tillsägelser som INTE bryter mot någon regel.

Överklaga??JOJO pyttsan ,,,går aldrig igenom för den delen heller.
    Det gör det faktiskt. Jag har mer än en gång fått rätt och även en ursäkt när jag vänt mig till supporten. Problemet är bara att man inte orkar vända sig till supporten om någon jävlas med en och det handlar om 20 olika ärenden. Det tar liksom bort hela nöjet med FL. 
  • Anonyhm
    lokisse skrev 2010-06-28 13:11:14 följande:
    jag har fatt till svar (när jag rättade ett av mina egan stavfel) att det inte spelade nagon roll om det var mig själv jag rättade eller nagon annan stavning far inte klagas pa pa fl.
    hahaha :´) Och ändå säger reglerna att man måste använda ett tydligt och begripligt språk
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?